תושב רמת גן לכד נחש צפע בחצר ביתו - והוכש בידו

האיש הכניס את הנחש לתוך בקבוק פלסטיק, אולם הנחש הקדים אותו והכיש אותו בידו. התקופה הנוכחית מתאפיינת בהכשות נחשים. בפנים: המדריך המלא למקרה של הכשת נחש (חדשות, בארץ)

הנחש שהכיש (צילום: דוברות מד"א )

אדם בשנות הארבעים לחייו הוכש הערב (שלישי) על ידי נחש צפע שמצא בחצר ביתו ברמת גן. האיש לכד את הנחש והכניס אותו לבקבוק פלסטיק ואז הכיש אותו הנחש באחת מאצבעותיו. הפצוע פונה לבית החולים איכילוב כשמצבו מוגדר קל והוא בהכרה מלאה.

פראמדיק מד"א אילן מועלם וחובש בכיר במד"א יהודה חכמון סיפרו: "כשהגענו למקום, בכניסה לבית ישב גבר כבן 40 בהכרה מלאה, היו לו סימני הכשת נחש באחד מאצבעות ידיו ובסמוך אליו ראינו בתוך בקבוק את הנחש אותו לכד קודם לכן. הענקנו לו טיפול רפואי ודיווחנו לבית החולים שיתכונו להגעתנו, יחד עם הנחש מסוג צפע, מצבו של הגבר הוגדר קל ויציב".

יצוין, כי עונה זו היא העונה בה הנחשים מתעוררים ומסוכנים יותר מאחר וכמות הארס שלהם גדולה יותר.

במידה ואתם או מישהו בסביבתכם הוכש על ידי נחש, חשוב שהאדם שהוכש יהיה רגוע ככל האפשר מאחר שעלייה בדופק ובלחץ דם מזרזת את התפשטות הארס בגוף.

יש לשטוף את האזור שהוכש במים, אין להניח קרח ישירות על מקום ההכשה ולא לקחת משכך כאבים. אחד הדברים הכי חשובים הוא לנסות ולזהות את סוג הנחש שהכיש את הנפגע, צבעו ומאפייניו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר