עם נחיתתו בארץ

ג'ארד קושנר, חתן הנשיא טראמפ, ניחם את משפחתה של הדס מלכא

ג'ארד קושנר, חתנו היהודי של נשיא ארצות הברית, מיהר היום עם נחיתתו לביקור מדיני בארץ, לנחם את משפחתה האבלה של השוטרת שנרצחה בפיגוע המשולב בירושלים (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קושנר ופרידמן בבית המשפחה (צילום: מתוך ynet)

חתנו היהודי ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, הגיע היום (רביעי) לביקור תנחומים אצל משפחתה של רס"ר הדס מלכא הי"ד, שנרצחה בפיגוע המשולב בירושלים ביום שישי האחרון.

קושנר מיהר לבית משפחת מלכא האבלה בגבעת עזר, מיד עם נחיתתו בארץ כחלק מהניסיונות לחדש את המו"מ בין ישראל לפלסטינים. גם שגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן הגיע עמו.

"הוא העביר להורים את תנחומיו של נשיא ארה"ב, שדיבר עם החתן שלו בדרך וביקש גם להתעדכן מהביקור. החתן אמר שהנשיא בכבודו ובעצמו ביקש ממנו להביע תנחומים בשם ארה"ב", סיפר קרוב המשפחה.

שקד, אחותה של הדס, סופדת: "לקחת את האושר" (צילום: דוברות המשטרה)

לדבריו, לאורח המיוחד סופר על הדס ש"היא כל הזמן אמרה שחשוב לשמור על בירת ישראל ירושלים, כי אם לא נשמור על הבירה, לא תהיה מדינה. האב אמר זאת לחתן ולשגריר. השגריר עודכן גם לגבי ההתפתחויות בחקירה, החל ממעצרו של המסיע כמו שמחוז ירושלים פרסם היום, וגם על מעצרה של אמו של המחבל".

קושנר עם דובר מג"ב מחוץ לבית המשפחה (צילום: מתוך ynet)

"אבא שלה אמר לו שמצד אחד יש אמא שבוכה וכואבת את מות בתה, שזאת לצורך העניין גאולה. מצד שני יש אמא שמברכת ומשבחת ומהללת את הבן שלה שהיה צריך כנראה להרוג מבחינתה יותר אנשים. האב התייחס לקוטביות הזאת".

בני המשפחה גם סיפרו לקושנר על היותה של הדס לוחמת אמיצה, פטריוטית, ששירתה בצה"ל ואחרי זה עברה למג"ב.

הדס מלכא הי"ד (צילום: מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר