אבו מאזן נדרש להציג 12 דרישות לשיחות עם ישראל

יו"ר הרשות אבו מאזן, נדרש להציג את דרישותיו לשיחות עם ישראל לקראת פגישתו עם ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט הלילה ברמאללה. גורמים בכירים: אין פריצת דרך בשיחות השלום (בארץ)

אבו מאזן וגרינבלט (צילום: פלאש 90. וידאו: לע"מ)

גורמים פלסטינים טוענים הערב (רביעי) כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נדרש על ידי האמריקאים להציג 12 דרישות שלו למשא ומתן עם ישראל, זאת לקראת הפגישה שתיערך הלילה בין אבו מאזן לבין שליחיו של הנשיא טראמפ לאזורינו ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט.

לדברי הבכירים, הנציגים האמריקאים ראו בכך תרגול טוב בכדי להתמקד בסוגיות הליבה.

קודם לכן היום נפגשו קושנר, חתנו היהודי של טראמפ, ושליחו לאזור גרינבלט, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודנו עמו בחידוש המשא ומתן באזור.

בכירים אמריקניים ציינו כי הביקור אינו סימן לפריצת דרך משמעותית בשיחות אלא ניסיון לשמור על רצף של שיחות בין הצדדים לממשל.

בפגישה שקיים היום נתניהו עם האישים האמריקנים בירך נתניהו על בואם לישראל, ואמר לחתנו של טראמפ: "זו הזדמנות להשיג את המטרות המשותפות לארה"ב ולישראל – ביטחון, שגשוג ושלום, אני מברך על המאמצים שלך ושל הנשיא ואני מצפה בכיליון עיניים לעבוד אתך כדי להשיג שלום כי יש כאן הזדמנות".

קושנר השיב לראש הממשלה ואמר: "הנשיא שולח את איחוליו וזה כבוד גדול להיות כאן".

למרות הפגישות המתוקשרות, גורמים בישראל ובארה"ב סירבו להתייחס לתוכן הפגישות וקושנר לא יקיים מסיבות עיתונאים או יענה לשאלות כתבים במהלך ביקורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר