ארה"ב תצייד את הטנקים במעיל רוח ישראלי?

מערכת מעיל הרוח הישראלית, המגנה על כלי רכב ממוגנים וטנקים מפני פגיעה של טילי נ"ט, הוכיחה את יעילותה בצוק איתן, עכשיו גם בארה"ב רוצים להצטייד במערכת (צבא וביטחון)

מעיל רוח מורכב על רק"מ (צילום: מנת"ק )

צבא ארצות הברית החליט לצייד את הטנקים שלו במערכות הגנה מפני טילים מתוצרת ישראל 'מעיל רוח', כך רמז ראש מטה (רמ"ט) צבא ארה"ב בדיון בקונגרס האמריקאי .

אתר DEFENSE TECH מדווח כי בדיון בקונגרס אמר הסנטור סטיב דיינס לגנרל מרק מיליי, המכהן כראש מטה הצבא כי חברי הבית רוצים להיות משוכנעים שלצבא ארצות הברית יש את היכולת להתמודד מול הצבא הרוסי. בתגובה אמר לו הרמ"ט כי: "יש רק 2 מדינות בעולם.

שהתעשיות הצבאיות שלהן מייצרות מערכות הגנה שלמות. אחת מהן היא מדינה ידידותית והשנייה לא כל כך ידידותית", בדבריו התכוון לרוסיה ולישראל.

(צילום: באדיבות מנת"ק במשרד הביטחון)

עוד אמר הגנרל כי בימים אלו ארה"ב עובדת במשותף עם המדינה הידידותית כדי לרכוש את מערכות ההגנה לטנקים מפני טילים כעת מתבצעים ניסויים בכדי לבחון אם מערכות ההגנה הללו עובדות גם על הכלים המשוריינים האמריקאים.

הגנרל אמר כי בשלב זה יצוידו חלק מכלי הרכב הממוגנים והטנקים במערכת ההגנה ובהמשך כל הצבא האמריקאי יצויד במערכת.

מערכת ההגנה האקטיבית 'מעיל רוח' מתוצרת רפא"ל מגנה על כלי רכב ממוגנים טנקים ונגמ"שים מפני טילי נ"ט, המערכת מזהה טיל שנורה לעבר כלי הרק"מ וגורמת לטיל להתפוצץ עוד לפני שהוא פוגע בכלי הרכב הצבאי.

המערכת הוכיחה יעילות מבצעית מושלמת במהלך מבצע צוק איתן וגרפה שבחים מכל מערכת הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר