"תחליטו כבר"

לפיד: על רשויות החוק להחליט בעניין נתניהו

יו"ר 'יש עתיד' התייחס לחקירות הנערכות בעניינו של ראש הממשלה ואמר כי הרשויות "כאילו יש להן את כל הזמן שבעולם, אבל אין להן". ללפיד הוסיף ותקף את נתניהו (בארץ)

לפיד בכנס הרצליה (צילום: פלאש 90)

יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד תקף היום (חמישי) את הרשויות העוסקות בחקירות הנוגעות לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "רשויות החוק מתנהלות כאילו יש להן את כל הזמן שבעולם, אבל אין להן".

בנאומו בכנס הרצליה פנה לפיד לרשויות החוק ואמר: "תודיעו שהוא לא עשה כלום, תודיעו שיש כתב אישום, אבל תודיעו, תחליטו לכאן או לכאן".

בהמשך דבריו פנה לפיד לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "מה שלא עשית ארבע קדנציות כבר לא תעשה".

בכנס הרצליה השתתפו בכירי ההנהגה בהם שר הביטחון אביגדור ליברמן שר החינוך נפתלי בנט יו"ר האופוזיציה הרצוג ועוד.

מרבית הדוברים עסקו בנושא הביטחוני, שר הביטחון ליברמן אמר: "אין לנו שום כוונה ליזום שום מהלך צבאי לא בקיץ ולא בסתיו, לא בצפון ולא בדרום".

עוד אמר השר: "המטרה שלנו היא למנוע מלחמה ואת זה אפשר לעשות רק באמצעות יצירת הרתעה אמיתית ואמינה".

באשר למשבר החשמל בעזה אמר ליברמן: "זה עניין פלסטיני פנימי וכי אבו מאזן משתמש בו כדי לפגוע בחמאס וגם לגרור את חמאס לעימות מול מדינת ישראל".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכינוס ואמר כי: "בשנה שעברה היה מוכן ללכת למהלך פוליטי אמיץ גם נגד המחנה שלו, אך ההתקדמות המשמעותית שניתן היה להשיג נקטעה לאחר שנתניהו הכניס את הפוליטיקה".

עוד אמר הרצוג: "אני קובע בוודאות שנתניהו לא מסוגל להגיע לשלום עם הפלסטינים, הוא מסוגל לדבר למרוח,. וגם את קושנר אתמול לדעתי הוא מרח", דברי הרצוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר