צפו במתקפה

הרב דניאל זר רותח על בכירי עיריית בני ברק: 'יקבלו גיהנום'

הרב דניאל זר, שהצהריים נחשף ב"כיכר השבת" כי החליט להגיש תביעה נגד עיריית בני ברק בטענה לשחיתות בחלוקת ההקצאות, תקף בחריפות את בכירי העירייה בשיעור שמסר אמש. תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

על רקע הדיווח הצהריים (חמישי) ב"כיכר השבת" על העתירה שמגיש הגאון הרב דניאל זר נגד עיריית בני ברק בטענה לשחיתות בחלוקת ההקצאות בעיר, ל"כיכר השבת" הגיע תיעוד משיעורו השבועי של הרב, אותו מסר אמש, ובו הוא תוקף בצורה חריפה את בכירי עיריית בני ברק.

כפי שנחשף מוקדם יותר ב"כיכר השבת", במוסדות אור דוד תובעים בבית המשפט את עיריית ב"ב על ההליך שאינו חוקי לטענתם, כאשר מקורבי ראש העיר חנוך זייברט וסגנו אלי דדון קיבלו הקצאות - לדבריהם - שלא כדין.

במהלך הדברים שמתפרסמים כעת ב"כיכר השבת", הרב זר דיבר על עצמו כביכול בגוף שלישי, וביטא את כאבו העמוק על אשר אירע.

אחד הנתבעים, חבר המועצה אלי דדון, עם תמונתו של הרב זר. ארכיון (באדיבות המצלם)

"אני מכיר אדם שיש לו תלמוד תורה וגם כן בית ספר לבנות, חינוך מיוחד. הוא עזר לאיזה ארגון מסויים בצורה בלתי רגילה את הנשמה נתן בשבילם ועכשיו חצי מהשטח רוצים לקחת, להוריד לו. מה שאומר הבית ספר ברור נסגר, החינוך מיוחד נסגר. והם כתבו עליו שהוא עזר להם בלי סוף והם כתבו בווצאפ שלהם שהאדם הזה מחפש אדמות".

"הם הקימו עמותות פיקטיביות שבכלל לא קיימות, לוקחים אדמות לעצמם. אתם חושבים שאם הם חרדים ישתקו להם? שלמה המלך אומר 'משיב רעה תחת טובה לא תמוש רעה מביתו'" זעם הרב זר. "אתה פוגע בתינוקות של בית רבן עליהם העולם עומד. לא יעזור כלום. אתה הולך לסגור בית ספר לבנות או חינוך מיוחד, בשמיים אתה תראה מה יקרה איתך. אפילו תיהיה סופר חרדי תלך לגהינום".

"רבותי תבינו," הוא מוסיף, "אצלי אין פרוטקציה לאף אחד. אני אמת. התורה היא אמת ואמת צריך לומר. לא יעזור שמניח תפילין שומר שבת. אין פרוטקציות לאף אחד לא מוותרים בשמיים ויקבל גיהנום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר