"חשש פיקוח נפש"

מסמך: עבודות הרכבת הקלה בבני ברק יימשכו גם בשבת

עבודות הרכבת הקלה במרכז יגיעו בקרוב לבני ברק - ועל פי מסמך שהוצג בחדשות 2 יימשכו גם ביום השבת. "כל עצירה של העבודות אפילו למספר שעות יוצרת סכנה בטיחותית" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רפרודוקציה (צילום: Nati Shohat/ FLASH90)

אם עד עתה הנציגים החרדים נלחמו נגד העבודות בשבת של הרכבת בערים חילוניות, כעת מתברר כי הסוגייה תגיע בקרוב לפתחה של עיר התורה והחסידות בני ברק.

ממסמך שנחשף הערב (חמישי) בחדשות ערוץ 2, מתברר כי עובדות הפיתוח וההקמה של הרכבת הקלה בבני ברק יימשכו גם בשבתות וחגים. במסמך שנחשף טוענים מומחי בטיחות ברכבת הקלה כי "כל עצירה של העבודות אפילו למספר שעות יוצרת סכנה בטיחותית".

ח"כ משה גפני מ"יהדות התורה" הגיב למסמך ואמר כי "לא נאפשר בכל אופן חילול שבת שלא לפיקוח נפש והנושא יובהר באופן הברור ביותר".

עבודות הרכבת (צילום: מתן טורקיה - Ynet)

עסקנים מגיבים הערב ל"כיכר השבת" ואומרים כי מדובר ב"עוד שלב חמור ביותר של הידרדרות ראשי עיר התורה והחסידות שמעלימים עיניהם מחילולי השבת בתוככי העיר". לדבריהם: "כיצד אנו באים בטענות לראשי ערים שאינן דתיות בטענה כי אינם אוכפים את שמירת השבת כאשר בבני ברק יתקיים חילול שבת בפרהסיה ובריש גלי".

כזכור, לאחרונה נחשף ב"כיכר השבת" כי בחג פסח האחרון נערכו עבודות תשתית ברכבת הקלה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, אולם בחברה הפועלת במקום טענו כי לא מדובר בעובדים מטעמם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר