"הכל נעשה בבריונות"

עיריית בני ברק הטילה סנקציות על מוסדות החינוך

במוסדות החינוך בבני ברק זועמים על התנהלות העירייה בנוגע לתשלום המים. מנהל מוסד ל'כיכר השבת': "ההרגשה שהכל נעשה בבריונות עושקיםגם את המעט שיש" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בחודש האחרון חוייבו מוסדות החינוך בבני ברק לראשונה לשלם מים לחברה העירונית מי ברק. זאת לאחר ששנים רבות מוסדות החינוך לא היו צריכים לשלם והמים היו בחינם.

היוזמה לחייב מוסדות בתשלום נחשפה ב'כיכר השבת' לפני מספר חודשים אולם מוסדות החינוך שכעסו וזעמו על החיוב נענו בתשובת העירייה כי רשות המים כפתה את העירייה לגבות וכי הדבר אינו חוקי לתת מים בחינם.

בעירייה הבטיחו לטפל בנושא ולהקל על המוסדות בנושאים הקשורים לדבר ואכן העניין נרגע לתקופת מה.

אלא שמתברר ממעקב 'כיכר השבת' כי עדיין המשבר מעסיק את מנהלי המוסדות שחשים כי בעירייה מפנים להם עורף ולא מטפלים בנושא.

בפנייה שהגיע ל'כיכר השבת' על ידי אחד ממנהלי המוסדות בעיר הוא מטיח ביקורת קשה בעירייה כשהוא חושף את הסנקציות שהעירייה נוקטת: "פניתי למחלקת תרבות שמנוהלת על ידי מקורבו של ראש העיר וביקשתי תקצוב לאוטובוסים לטיולים של הילדים, כפי שקיבלנו שנה שעברה וכפי שכל המוסדות מקבלים, הפקידה ענתה כי קיבלה הוראה שעל כל מוסד להביא אישור ממי ברק ששילם את התשלום על המים, זה שערורייה ובריונות, במילים אחרות העירייה עושה סנקציות כלכליות למוסדות שלא הסדירו את התשלום של מי ברק שהיו זכאים לו שנים רבות, רק החודש הגזירה של חיוב המים על המוסדות יצאה לפועל וכבר עושים סנקציות שלא קשורות למי ברק, זו עירייה בריונית שלא מסייעת למוסדות כפי הראוי להם ומענישה אותם".

יצוין, כי גם חברי מועצה מסיעתו של ראש העיר יהדות התורה מגבים שלא לציטוט את מנהלי המוסדות וטוענים כי אכן מדובר בשערורייה של ממש. על ראש העיר להיכנס לעובי הקורה ולקיים את הבטחתו.

תגובת עיריית בני ברק לא נמסרה עד למועד פרסום הכתבה והיא תפורסם לכשתגיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר