"פייק ניוז"

החרדי שנעצר במצעד בב"ש: בגלל סכין לחיתוך קרטונים

במשטרה יצאו אתמול בהודעות נרעשות לתקשורת על שני חרדים שנעצרו ליד המצעד בבאר שבע אלא שמאוחר יותר במשטרה לא טרחו לעדכן כי ככל הנראה מדובר במעצרי שווא בלבד (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
אחד המעצרים (צילום: אלמוג בן זכרי)

אתמול התקיים המצעד הבעייתי לראשונה בבאר שבע, והמשטרה מיהרה לדווח במהלכו כי נעצרו שני בני אדם בעלי חזות חרדית. אחד מהם השתולל וניסה להיכנס למתחם בכוח ואילו על החשוד השני נמצאה סכין חבויה. הדיווח יצר שוב את מצג השווא לפיו החרדים נוהגים באלימות ומנסים לרצוח את המשתתפים בדומה להתנהלותו של ישי שליסל.

אלא שלאחר המעצר בקול רעש גדול והודעות לכלי התקשורת מתברר הבוקר על פי חשיפת כתב "הארץ" בדרום, אלמוג בן זכרי כי החשוד ה"מסוכן" נעצר עם סכין יפנית, נלקח לחקירה. שם יצרו קשר עם המעסיק שלו שאישר להם כי הוא משתמש בזה בעבודתו לחיתוך קרטונים.

העצור שוחרר בתנאים מגבילים זמן קצר לאחר מכן. במשטרה אמרו לבן זיכרי שהוא שוחרר בתנאים מגבילים ביניהם הוא הורחק מהעיר לכמה ימים, זאת כדי לתשאל אנשים נוספים מהעבודה שלו הבוקר, וכי לאחר התשאול, התנאים שלו יוסרו.

גם העצור השני שוחרר בתנאים מגבילים ככל הנראה גם מחוסר הוכחה כי הייתה לו כוונה כל שהיא לפגוע באדם מלבד לעבור למחוז חפצו דרך הרחוב בו התקיים המצעד.

במשטרה סירבו להתייחס לפניית 'כיכר השבת' באופן מדויק למעצר ולעובדה כי התברר שמדובר במעצר שווא ורק חזרו על כך שהחשודים נעצרו נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר