חקירה לקראת סיום

הוארך שוב מעצרו של הפרסומאי החשוד בתקיפת עובדותיו

בפעם השלישית הוארך היום מעצרו של מתי בן דוד, מנהל משרד הפרסום לשעבר, החשד כי תקף נשים חרדיות שעבדו אצלו. פרקליטו אומר ל"כיכר השבת": "הוא עוד יתבע את המתלוננות על עדות שקר" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בן דוד, בבית המשפט (צילום: ורד פלמן, כאן בהרצה, תאגיד השידור הישראלי)

בית משפט השלום בירושלים האריך לפני זמן קצר (שישי) ביומיים נוספים את מעצרו של הפרסומאי לשעבר מתי בן דוד החשוד כי תקף ארבע מעובדותיו החרדיות במשך תקופה ארוכה.

זוהי הארכת המעצר השלישית של בן דוד, שכזכור נעצר לפני כשבועיים בעקבות תלונות של נשים חרדיות שעבדו במשרד הפרסום אותו ניהל בירושלים.

לדברי השופט צימרמן במהלך הדיון היום, מעצרו של החשוד מוארך רק ביומיים, עד ליום ראשון הקרוב, בשל העובדה כי "החקירה מתכנסת לסיומה". יצויין, כי כפי שנודע ל"כיכר השבת", במהלך הדיון התברר כי נוספו בימים האחרונים מתלוננות חדשות נגד העצור.

אתמול התיר בית המשפט העליון את פרסום שמו של בן דוד, כדי לגרום למותקפות פוטנציאליות נוספות להתלונן נגדו.

עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של בן דוד, אומר ל"כיכר השבת" בתגובה להחלטה: "המשטרה ביקשה להאריך את המעצר עד ליום שישי הבא, אך בית המשפט העניק למשטרה שעות ספורות עד ליום ראשון בצהרים".

עו"ד אריאל עטרי, פרקליט החשוד (באדיבות המצלם)

"ההחלטה משקפת את העובדה שראיות חדשות שנחשפו לפי דרישתנו מפריכות, באופן שיטתי, את טענות המתלוננות. כשתוצג התמונה המלאה, בן דוד ישוחרר ותוגש תביעת דיבה נגד כל אדם שיסתבר שמסר נגדו עדות שקר במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר