נערך לקמפיין

לפיד: "לא נצטרף לגוש השמאל, אנחנו מרכז"

יו"ר "יש עתיד" הודיע כי לא יהיה חלק מגוש שמאל להפלת שלטון נתניהו."אנחנו לא בשמאל, אנחנו מפלגת מרכז" אמר, אבל הבהיר: "אני לא אפריע להם לעשות גוש" (חדשות,פוליטי)

יאיר לפיד (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בראיון לחדשות 2, הבהיר יו"ר 'יש עתיד' ח''כ יאיר לפיד כי לא יהיה חלק מגוש שמאל להפלת נתניהו. "אני לא אפריע לשמאל לעשות גוש, אם הם רוצים שיעשו", אמר לפיד, אולם הבהיר: "אנחנו לא בשמאל, אנחנו מפלגת מרכז, ולפיכך לא נעשה איתם גוש. אם אנשים חושבים אחרת ומתנהלים אחרת, אין שום סיבה שהם יחברו רק בגלל סיבות פוליטיות".

"אני לא נכנסתי לפוליטיקה בשביל "רק לא נתניהו". יש לנו ערכים ושאיפות לגבי מדינת ישראל" אמר יו"ר יש עתיד שסיפר כי החליט לרוץ לראשות הממשלה כשישב בקבינט במהלך מבצע צוק איתן: "הסתכלתי על כולנו בתוך צומת מאוד עצמתי של קבלת החלטות. מי שומר על קור רוח, מי יודע לקבל החלטות, מי מבין את כל רוחב הסיטואציה ומי לא. אני אוכל לנהל את זה טוב יותר".

"אני מדבר עם כל המערכת הפוליטית" אמר לפיד בהמשך הראיון, "אני מדבר עם בוגי הרבה, יש בינינו הרבה דברים משותפים, כמו תפיסת העולם. הוא איש שאני מאוד מעריך, ואנחנו נמשיך לדבר עד הבחירות".

בליכוד אמרו כי "הביקורת החלולה של לפיד על ראש הממשלה נתניהו לגבי מבצע 'צוק איתן' מתנפצת אל מול המחמאות שלפיד עצמו הרעיף ב-7 באוגוסט 2014 על ניהול המבצע על ידי ראש הממשלה: 'הקבינט נהג באחריות וניהל את המבצע כמו שצריך', אמר לפיד בזמנו. ומי בדיוק ניהל את הקבינט?!".

"הניסיון של לפיד, שנכשל לחלוטין כשר אוצר, להתחזות לבעל יכולות ניהוליות מגוחך כמעט כמו ניסיונותיו להסתיר את עמדותיו השמאליות והאנטי דתיות" הוסיפו בליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר