בחזור מבית הכנסת

אישום נגד 3 נערים ערבים שתקפו מתפלל עם טלית

כבר בשלב ראשון, לאחר שנעצרו שני האחים הערבים ובן דודם, הוברר כי הם תקפו בשבת שעברה את המתפלל היהודי רק בשל היותו עטור טלית - על רקע לאומני. מעצרם הוארך (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. מתוך סרטון הסתה פלסטיני (צילום: מתוך פייסבוק)

3 קטינים ערבים נעצרו והוגש נגדם כתב אישום לאחר שתקפו יהודי שהלך ברחוב בשבת כשהוא מעוטר בטלית בחזור מהתפילה, על רקע לאומני.

בשבת לפני כשבוע סיים את תפילתו בבית הכנסת בשכונת שמעון הצדיק שבירושלים ועשה דרכו ברגל לכיוון רחוב דרך שכם. שלושה נערים ערבים שחצו את הכביש לכיוונו הבחינו בו, ומשחלף את פניהם, הסתובבו לעברו, לקחו אבנים והשליכו עליו.

היהודי נחבל והחל לרוץ מהמקום, בעוד הנערים נמלטו. כוח משטרה הפועל באזור הבחין במתפלל שהחל לרוץ, השוטרים ניגשו אליו ובמקביל ניסו להתחקות אחר מסלול הימלטותם של הערבים התוקפים.

לאחר זמן מה אותר אחד הנערים כשהוא הסתתר בחצר בית בשכונת שייח' ג'ראח, והוא נלקח לחקירה בתחנת שלם. בהמשך איתרו החוקרים את זהותם של שני הנערים הנוספים, שני אחים תושבי מזרח ירושלים.

האחים ו התוקף הנוסף, בן דודם, נעצרו והובאו לתחנת שלם, שם נחקרו בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני ותקיפה הגורמת לחבלה של ממש. מעצרם של החשודים הוארך על ידי בית המשפט , וביום שישי האחרון הפרקליטות הגישה כנגדם כתבי אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר