מחריד במיוחד

148 בני אדם נהרגו בהתלקחות מיכלית דלק

משאית דלק שהתהפכה בפקיסטן הביאה למותם של לפחות 148 בני אדם ופצועים קשים רבים. ההרוגים הגיעו כדי לאסוף את הדלק שנשפך על הכביש ולפתע הוא החל לבעור (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: מתוך טוויטר)

אסון מחריד בפקיסטן: לפחות 148 בני אדם נהרגו הבוקר (ראשון) בשריפה שפרצה אחרי שמכלית דלק התהפכה בכביש מהיר בפקיסטן. גורם רשמי פקיסטני אמר כי המונים נהרו לזירת האירוע כדי לאסוף דלק שנשפך – ואז אירע האסון.

מספר ההרוגים עלול לעלות משום שעוד 50 בני אדם אושפזו במצב קשה. עשרות בני אדם אחרים נפצעו בדרגות חמורות פחות.

כלי התקשורת בפקיסטן פרסמו תמונות שבהן נראה עשן מיתמר אל השמיים ותמונות אחרות, שבהן נראו עשרות גופות חרוכות ביניהם ילדים קטנים שהסתובבו במקום לפני שהפך למלכודת אש ענקית.

מכלית הדלק הייתה בדרכה מקראצ'י ללהור, ונהגה איבדה שליטה עליה בכביש מהיר ליד בהוולפור. במסגד מקומי דיווחו ברמקול לתושבים על דליפת הדלק, והמונים מיהרו לזירה חמושים במכלים כדי להביא הביתה מעט דלק. שוטרי תנועה הגיעו למקום כדי לכוון את הנהגים, אבל לא הצליחו לעצור התושבים שהיו בדרכם לאסוף את הדלק שנחשב ליקר המציאות במדינה הענייה.

מוחמד סלים היה אחד האנשים שניסו לכבות את האש. הוא רץ לזירה עם דליי מים וחול – אבל לדבריו החום היה כבד מדי ואי אפשר היה לסייע לקורבנות. "שמעתי אנשים צורחים אבל לא יכולתי להגיע אליהם", סיפר לסוכנויות הידיעות.

עבד אל-מליק, שוטר שהיה מהראשונים שהגיעו, סיפר שזו הייתה זירה מחרידה: "מעולם לא ראיתי דבר כזה. אנשים היו לכודים בכדור האש. הם קראו לעזרה". בהרוגים היו גברים, נשים וילדים. רבים נשרפו עד כדי שהיה בלתי אפשרי לזהותם במבט, ויהיה צורך לזהותם באמצעות דגימות DNA.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר