התחממות בצפון?

בתגובה לזליגת הירי: צה"ל השמיד מהאוויר תותחים ומשאית תחמושת של צבא אסד

בפעם השניה בתוך 24 שעות, תקף צה"ל שוב יעדים של צבא אסד בסוריה, זאת בתגובה לזליגת הירי לעבר ישראל, הפעם הותקפו 2 תותחים ומשאית תחמושת של הצבא הסורי (ביטחון)

ארכיון (צילום: IFD /Flash90)

בפעם השניה ב-24 שעות האחרונות, צה"ל תקף הערב (ראשון) שני תותחים ומשאית תחמושת השייכים למשטר הסורי בצפון רמת הגולן הסורית - זאת בתגובה לזליגת הירי מוקדם יותר לעבר שטח ישראל.

בנוסף, על מנת לשמור על ביטחון האזרחים במרחב, צה"ל הנחה את החקלאים והאזרחים שלא לשהות בשטחים הפתוחים באזור עמק הבכא ופתחת קוניטרה.

מוקדם יותר היום נחתו והתפוצצו פצצות מרגמה ברמת הגולן, זאת כחלק מזליגת מלחמת האזרחים בסוריה לגולן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

התקיפות אמש (צילום: דובר צה"ל)

מצה"ל נמסר כי: "צה"ל אינו צד ואינו מעורב בלחימה הפנימית-סורית, אך עם זאת, רואה בחומרה כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה ורואה במשטר הסורי האחראי על הנעשה בשטחו". גורמים צבאיים אומרים כי צה"ל העביר מחאה נוספת לאונדו"ף על אירוע הירי.

אתמול (שבת) נחתו והתפוצצו ברמת הגולן לפחות 10 פצצות מרגמה שנורו לישראל כחלק ממלחמת האזרחים בסוריה והוגדרו כזליגת ירי, בתגובה תקף צה"ל 2 טנקים ועמדה של מקלע כבד ברמת הגולן הסורי ועל פי דיווחים בכלי תקשורת ערבים 2 חיילים סורים נהרגו בתקיפה הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר