"רגע שייזכר לעד": למה בכה רונן פלוט בבית הגראי"ל שטיינמן?

ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט הגיע לסיבוב בבתי גדולי ישראל בבני ברק, ועל פי הנוכחים: "התרגש והוריד דמעות על הבית הפשוט והזכות להיכנס לראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשעה האחרונה (ראשון) הגיעו ראש עיריית נצרת עילית, ממלא מקומו אלכס גדלקין, מנהל המחלקה המוניציפלית של דגל התורה וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא, יו"ר דגל התורה בהר יונה גרשון ברלין ואליהו ארנד רל"ש מנחם שפירא למעונם של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין.

מרן שר התורה בירך את רה"ע על הפעילות העניפה למען כלל התושבים והסיוע לציבור החרדי בעיר. משם, הגיעה הפמליה למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, ולפי הנוכחים, "ראש העיר רונן פלוט התרגש והוריד דמעות על הבית הפשוט והזכות להיכנס לראש הישיבה שבירכו שיזכה להרבות כבוד שמים ויזכה להחזיק תורה".

ראש העיר אמר ביציאתו: "מאוד התרגשתי לראות את הרב והופתעתי מאוד שגם בגיל כזה היה לנו שיח קצר כל מה שמדובר על הר יונה ג'. זכות גדולה מאוד לקבל ברכה מרב גדול כזה ואין לי שום ספק שהיום הזה ייזכר לעד"

משם, המשיכה הפמליה למעונו של הגר"ג אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז'. ראש הישיבה אמר לנציגים: "תזכו להמשיך לבנות מקוואות, בתי כנסת וגני ילדים ויתרומם קרן התורה בעיר".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר