איוונקה טראמפ העתיקה דגם של נעל איטלקית?

שופטת אמריקנית חייבה את בתו היהודיה של נשיא ארה"ב להתייצב לעדות בתביעת זכויות יוצרים שהגישה חברת נעליים איטלקית נגד מותג האופנה של טראמפ הבת (סטייל ואופנה)

שושי מילר | כיכר השבת |
איוונקה טראמפ. תיאלץ להגיע לבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השופטת האמריקנית קתרינה פורסט קבעה כי איוונקה טראמפ-קושנר, בתו היהודיה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, תיאלץ להעיד בהמשך השנה בבית המשפט בתביעה שהוגשה נגד חברת האופנה שלה בטענה לגניבת עיצוב ממותג נעליים איטלקי.

איוונקה טראמפ בישראל (צילום: לע"מ)

השופטת חייבה את טראמפ-קושנר להתייצב בבית המשפט למרות טענת בת הנשיא כי בשל לוח הזמנים בבית הלבן שדורש ממנה התייצבות במעון הנשיא בתור בכירה בבית, יש לפטור אותה מהדרישה להתייצב בבית המשפט לעדות.

"בוודאי שיש כיום מגבלות זמן חמורות לגב' טראמפ, אולם למרות זאת, הטענה שגב' טראמפ הייתה מעורבת אישית באירועים שבתביעה - אמת היא, ועל כן היא לא יכולה להימנע מההתייצבות לתצהיר בנושא" פסקה השופטת. העדות שתתקיים יותר מאוחר השנה בוושינגטון, תוגבל לשעתיים, כך נפסק.

מימין: הדגם האיטקלי. משמאל: הדגם של איוונקה טראמפ. העתקה? (צילום מסך)

במסגרת התביעה, טוענת חברת "אקווזורה" האיטלקית כי יצרן הנעליים של מותג האופנה שהקימה איוונקה, "מרק פישר", הפר זכויות יוצרים על עיצוב של "אקווזורה".

לפי החברה האיטלקית, המותג של טראמפ העתיק "כמעט כל פרט" מהנעל. מנגד, יצרן הנעליים שעובד עם החברה של טראמפ הכחיש כי הנעל הועתקה.

בדגם האיטלקי, נקראת הנעל "מופרעת", והיא עולה 785 דולרים. מנגד, בחברה של איוונקה, נקראת הנעל "הטי", והיא נמכרת תמורת סכום של 145 דולרים בלבד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית