"זליגת ירי"

שוב זה קורה: שני פצ"מרים מסוריה התפוצצו בשטח ישראל

"זליגת הירי" בשטחי ישראל מהמלחמה בסוריה - נמשכת גם הבוקר, זה היום השלישי ברציפות. שני פצמ"רים באחד המטעים באזור עמק קונטרה, לא היו נפגעים (חדשות, ביטחון)

הקרבות בסוריה (צילום: Basel Awidat/Flash90)

"זליגת הירי" בשטחי ישראל מהמלחמה בסוריה - נמשכת גם הבוקר (שני), זה היום השלישי ברציפות, זאת למרות התגובות החריגות של צה"ל בשטחי סוריה.

בשעות הבוקר התפוצצו שני פצמ"רים באחד המטעים באזור עמק קונטרה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. צה"ל פינה את החקלאים מהאזור ובאחד היישובים אף הופעלה אזעקה. כתוצאה מפגיעת אחד הקליעים הוצתה שריפה בשדה מוקשים סמוך. השריפה בשליטה.

מדובר צה"ל נמסר, כי "לא היו אינדיקציות ואיכונים במערכות ולא הופעלה אזעקה". בהמשך נמסר כי "לאחר סריקות בשטח עולה כי מדובר בפגיעה של קליעי מקלע בודדים במחנה אונדו״ף בזיוונית, בצמוד לגדר בצפון רמת הגולן".

בצה"ל מדגישים עוד: "כמו כן, הדיווחים על תקיפה בסוריה הינם דיווחי שווא".

כפי שדווח אמש, הפיקוד הכללי של צבא סוריה הזהיר את ישראל מפני המשך הירי בגבול והטיל על "האויב השיראלי" את האחריות ל"השלכות המסוכנות".

"אחרי שכוחות הצבא הסורי הצליחו לסכל את המתקפה הנרחבת של ג'בהת א-נוסרה הטרוריסטית באזור מדינת אל-בעת' בפרברי קוניטרה וכתוצאה מהאבידות הכבדות שהוסבו לארגון, שב האויב הישראלי לתקוף את אחד מהמוצבים הצבאיים שלנו בניסיון נואש לתמוך ארגוני הטרור ולהרים את המורל הירוד שלהם", נטען בהודעת הצבא הסורי.

עוד נאמר כי "הפיקוד הכללי של צבא סוריה מזהיר מהסכנות של הפעולות התוקפניות האלה ומטיל על האויב הישראלי את האחריות להשלכות המסוכנות של הישנות הפעולות האלה בכל תירוץ שיהיה. הפיקוד הכללי מדגיש כי הוא נחוש להביס את ארגוני הטרור, הזרוע של האויב הישראלי באזור".

צה"ל תקף אמש בצפון רמת הגולן הסורית, שני תותחים ומשאית תחמושת של המשטר הסורי, זאת בתגובה לזליגת הירי מסוריה לישראל.

שלשום, במהלך השבת, לאחר נפילה של עשר פצצות מרגמה ופגזים בשטחי ישראל, השמיד חיל האוויר טנקים של צבא אסד ועמדת מקלע כבד. בסוריה דווח כי היו הרוגים בתקיפה הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר