כך המשאית דרסה למוות את מנקה הרחובות • צפו

הותר לפרסום תיעוד התאונה בה נהרג מנקה הרחובות לאחר שמשאית עלתה על המדרכה. הנהג הורשע בגרימת מוות ברשלנות לאחר שפרק סחורה ולא נהג בזהירות • צפו (בארץ)

רגע התאונה (צילום: מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

נהג משאית בן 21 הורשע אתמול (ראשון) בבית משפט בגרימת מותו ברשלנות של אלכסנדר מושאילוב (67), מנקה רחובות באשקלון, שנדרס למוות בשנה שעברה. אתמול, עם הרשעתו של הנהג, התיר בית המשפט לפרסם את תיעוד הדריסה.

מכתב האישום שהוגש נגד הנהג ישי שמעוני עולה, כי שמעוני סיים לפרוק סחורה ברחוב אלי כהן באשקלון וכשהחל לנסוע לאחור למרחק של 15 מטרים, פגע עם הדופן האחורית של המשאית בעובד הניקיון, שנהרג במקום.

יצוין, כי לאחר הפגיעה מיהר שמעוני הצעיר להזעיק עזרה. בכתב האישום נאמר: "במעשיו האמורים, לא נקט הנאשם אמצעים סבירים למניעת התאונה ולא נהג כפי שנהג מהיישוב היה נוהג בנסיבות המקרה, שמעוני, נהג על פני מדרכה, שלא לכניסה או ליציאה".

עוד נכתב, כי "הנאשם עלה על המדרכה ונהג בה, מקום שלא היה צריך להיכנס ובמקום להחנות במפרץ החניה הסמוך ולפרוק את סחורתו דרך המדרכה המונמכת במקום. לאחר שעלה על המדרכה ופרק את סחורתו נהג אחורנית מבלי שנהג באמצעים הדרושים כדי למנוע סיכון ופגיעה".

הנהג הודה במעשה, ובמקביל להגשת כתב האישום, הגישה התביעה לבית המשפט הסדר שלפיו יישא בעונש של מאסר בפועל. פרקליטו של הנהג, עו"ד קובי בן-שעיה, ביקש מבית המשפט להקל בעונש ולהסתפק בעבודות שירות מאחר שמדובר בנהג צעיר שקנה משאית לצורכי פרנסה, ומשום שאין לו עבר פלילי ותעבורתי. בית המשפט צפוי להכריע בקרוב אם לקבל את הסדר הטיעון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר