מאות מאפרות מובילות במפגש היכרות עם מגוון מוצרי האיפור והטיפוח של קרליין

כל אישה מכירה את החיפוש אחר מוצרי האיפור והטיפוח המושלמים: איפור יומיומי, לאירועים ומוצרים עמידים לשבתות וחגים. מגוון המותגים הענק וטווח המחירים הגדול הופך את הנושא למורכב עוד יותר. קרליין הרימה את הכפפה, ומביאה את הבשורה עבור חובבת הטיפוח והסטיילינג (סטייל, שיווקי)

היכרות עם מוצרי קרליין. איפור. (צילום: יחצ)

ביום חמישי האחרון ערכה קרליין מפגש למאות מאפרות מהשורה הראשונה במגזר והציגה בפניהם את ליין המוצרים הרחב המותאם במיוחד לאקלים הישראלי, לטרנדים המבוקשים ביותר ולדרישות הגבוהות של האישה החרדית ובישרה כי בזכות השיווק של I.C. COSMETICS מהיום חובבות האיפור והטיפוח תוכלנה למצוא את מוצרי קרליין השונים במגוון גדול של חנויות איפור ייעודיות בתוך המגזר.

עומר אסף מעצב אמנותי לקרליין אמר באירוע: "האישה החרדית חובבת טיפוח וסטיילינג, מבינה במותגי איפור מובילים ומחפשת את הטרנדים המעודכנים ביותר בתחום. אנחנו בקרליין גאים לתת לה מענה מדויק לצרכים שלה, עם דגש על מוצרים עם עמידות גבוהה המתאימים במיוחד לשבת, מגוון גדול של פתרונות ייעודיים לאירועים ואפילו ליום יום"

מוצרים עם עמידות גבוהה. קרליין. צילום: יחצ

המאפרות נהנו מהרצאות מקצועיות ותצוגות על הטרנדים העדכניים ביותר בתחום האיפור, מארוחה מפנקת ומחבילת שי ענקית של מגוון מוצרי קרליין, המכילה את סידרת המייקאפ החדשה, שפתוני אוורלאסט עמידים ושפתוני קולורמאט, מסקרה בולד, מברשות איפור ופלטות להצללה, פלטת שימרים ו2 פלטות של צלליות וכן מוצרי טיפוח שונים כמו, מסיר איפור דו פאזי כחול, סידרת מולטי אפקט ועוד.

ארוחה מפנקת במפגש ההיכרות. קרליין. צילום: יחצ

על קרליין:

קרליין היא חברת קוסמטיקה וטואלטיקה המפתחת מוצרים בתחום האיפור, הטיפוח והבישום. קרליין מקיימת לאורך כל הדרך מגע הדוק עם הצרכנים בישראל, קשובה לצרכיהם, שאיפותיהם ואורח החיים המשתנה בעולמנו המודרני. מנהלי הפיתוח של המותגים השונים מזהים את המגמות המובילות בעולם, מגיבים במהירות ומיישמים את המידע החדש בפיתוח עדכני של מוצרים המנגישים לכל אחת בארץ את המיטב בתחום האיפור, הטיפוח והבישום.

כל מוצרי החברה מאושרים על ידי משרד הבריאות. חברת קרליין אינה מבצעת ניסויים בבעלי-חיים. את כל מוצרי חברת קרליין ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנויות הייעודיות במגזר החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית