"נגרם נזק"

תובעים את 'אל על': סולקה ממחלקת עסקים בגלל נוסע ותיק

'אל על' העבירה נוסעת ממחלקת העסקים למחלקת תיירים בגלל נוסע אחר למרות ששילמה על הכרטיס המיוחד. הנוסעת טוענת כי נגרם לה נזק בגלל העברה למחלקת התיירים (בארץ)

מטוס אל על, אילוסטרציה (צילום: סרג'' אטל פלאש 90)

זוג מאזור המרכז תובעים את חברת התעופה 'אל על' על כך שלטענתו רכשו כרטיסים למחלקת עסקים אך רק אחד מהם טס במחלקה זו והאישה הועברה למחלקת תיירים.

מכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב עולה כי בני הזוג בשנות הארבעים לחייהם, הזמינו חודשיים לפני הטיסה כרטיסים לאמסטרדם במחלקת עסקים, ובשל חרדת טיסות העדיפו לשלם סכום גבוה יותר עבור נסיעה במחלקת עסקים.

בטיסה הלוך אכן טסו במחלקה שרכשו אך כשביקשו לשוב ארצה נאמר להם בדלפק 'אל על' בשדה התעופה כי בשל רישום יתר (אובר בוקינג) הם מפרידים בין בני הזוג. והבעל יטוס במחלקת עסקים, ואילו אשתו הועברה למחלקת תיירים.

בני הזוג מציינים בכתב התביעה על סך 90 אלף שקלים כי הם התחננו בפני נציג אל על שהכרטיס נרכש בשל חרדת הטיסה אך בקשותיהם לא מולאו ונציג החברה אמר להם: "אין מה לעשות, כך החברה קבעה".

בכתב התביעה מפורטת עגמת הנפש שחוו הנוסעים ונכתב כי "הנוסעים האחרים, שהתעכבו בתור, צעקו על בני הזוג, ובסופו של דבר הם עלו לטיסה. ומנהל הטיסה דרש מהם שלא לשוחח עם האיש שקיבל את מקומה של האישה במחלקת העסקים, ואיים עליהם כי הוא יזמין להם משטרה".

במהלך הטיסה התברר כי האדם שקיבל את המושב הוא לקוח מועדף באל על, שקנה את הכרטיס יום קודם.

לטענת בני הזוג ההעברה אל המחלקת תיירים פגעה בנוסע שחווה דפיקות-לב מואצות, קוצר-נשימה וסחרחורת, בשל חרדת הטיסות.

התובעים טוענים כי "חברת אל על פעלה בחוסר תום לב, והתעשרה שלא כדין על גבם של התובעים, עת העדיפה נוסע שהיא חפצה ביקרו והעדפתו היתה מטעמים חסרי היגיון והגינות, עם ריח רע של אפליה".

מ'אל על' נמסר: "התביעה טרם התקבלה באל על. כשתתקבל, החברה תלמד אותה ותגיב בערכאות המקובלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר