מייסד 'ש"ס שוטנשטיין'

רבי מאיר זלטוביץ' הובא למנוחות • שידור חוזר

בשעה זו מובא למנוחת עולמים מקים המפעל האדיר של 'ש"ס שוטנשטיין', הרה"ג רבי מאיר זלטוביץ' שנפטר הלילה. ההלוויה מתקיימת בבית העלמין בעיר בית שמש • שידור חי (דיין האמת)

הרב זלטוביץ' זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

אבל כבד בעולם התורה: הלילה הלך לעולמו מייסד 'ש"ס מהדורת שוטנשטיין' הרב הגאון רבי מאיר זלטוביץ' זצ"ל, והוא בן 73 בפטירתו.

צפו בשידור חי:

צילום: חברת C-live

המנוח היה מקורב לכל גדולי ישראל והיה פוקד באופן תדיר את בתיהם, היה מתלמידו המובהקים של פוסק הדור בארה"ב הרב משה פיינשטיין זצ"ל.

המנוח הקים את מפעל ש"ס שוטנשטיין, ודרכו הוא פתח שערי אורה לרבבות עמך בית ישראל, הוא החל את השותפות עם אביו של גיי מר ג'רום, ויחד הקימו את מפעל הש"ס העולמי, הוא פתח שערי לימוד להמוני בית ישראל והאהיב עליהם את לימוד התורה יחד עם ג'יי שוטנשטיין ומשפחתו שמיסדו את מפעל התורה העולמי וממשיכים את המפעל הגדול.

דרך מפעל החיים שהקים זכה להשריש את לימוד התורה בכל בית יהודי בישראל ובעולם, ואף גדולי עמלי התורה התעמקו בספריו הרבים שהוציא. הביאור המצורף התקבל באהדה רבה בקרב שוחרי התורה ואף זכה לברכתם והסכמתם של גדולי ישראל. המהדורה נחשבת בעיני רבים לאחד החיבורים המהפכניים החשובים של הספרות היהודית במאה ה־20.

עלות הפצת 73 כרכי המהדורה הוערכה בכ-21 מיליון דולר, אשר מומנו גם בתרומות. הנדבן היהודי-אמריקאי ג'רום שוטנשטיין שעל שמו נקראת המהדורה.

בחודשים האחרונים נחלש המנוח, ומצבו הלך והתדרדר. ארונו הובא הבוקר מטיסה מיוחדת מארה"ב לנתב"ג, להלוויתו שמתקיימת כעת בבית העלמין "ארץ החיים" בבית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר