7 מאסרי עולם

המחבל היהודי עמי פופר מבקש שחרור מוקדם מהכלא

אסיר העולם היהודי עמי פופר, שרצח שבעה פלסטינים, יוכל להתייצב בפני הוועדה לדיון בשחרור מוקדם מהכלא - במידה וישלים הליך שיקומי נוסף בתקופה הקרובה, כך דווח בחדשות 10 (חדשות)

עמי פופר, ארכיון (צילום: חיים חובלני -חדשות 24)

המחבל היהודי עמי פופר, המרצה עונש מאסר בגין רצח שבעה פלסטינים בראשון לציון, פנה לאחרונה בבקשה להתייצב בפני וועדה לדיון בשחרור מוקדם מהכלא - כך דווח הערב (שני) בחדשות 10.

הגורמים הרלוונטים לנושא החליטו כי במידה ופופר ישלים טיפול שיקומי נוסף, הוא יוכל להתייצב בפני הוועדה ולבקש את שחרורו המוקדם.

ב-2013 פנה פופר לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לשחרור מוקדם: "בשנים האחרונות שוחררו אלפי מחבלים עם ובלי דם על הידיים, ובשעה שניתנת להם הזדמנות להמשיך ו/או להתחיל חיים חדשים מחוץ לכותלי הכלא, הם פשוט מנצלים את המתנה הנפלאה הזו לרעה וחוזרים שוב על מעשיהם הנוראים ושבים לכלא בידיעה ששחרורם קרב ובא".

פופר הוסיף וכתב אז: "כראש הממשלה של העם היהודי, מעשה גדול זה של שחרורם שלי ושל חבריי, מראה לעולם את מידותיו הנעלות של עם ישראל, שהם רחמנים בני רחמנים, ונותנים הזדמנות שניה לא רק לאויב, אלא גם לבני עמם".

"אנא ממך אדוני ראש הממשלה, קבל את תחינתי ואת חרטתי וזעקת משפחתי, ותן לנו הזדמנות בתקופה זו ערב ראש השנה שהיא מיועדת לתשובה לכל העולם כולו", סיים פופר את מכתבו לראש הממשלה, שכאמור לא הצליח לשכנע את ראש הממשלה לפעול לשחרורו של המחבל היהודי. כעת, מנסה פופר שוב לבקש את שחרורו המוקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר