משעשע

סרנה ביקש להמתין עם התשלום לנתניהו. עורכי הדין: "אפילו לא יום אחד"

העיתונאי יגאל סרנה מצא את עצמו שוב עם הגב לקיר כאשר הזוג נתניהו באמצעות עורך דינם סירבו לבקשתו לדחות את תשלום הקנס בשל בעיית תזרים מזומנים (אנשים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

העיתונאי יגאל סרנה נאלץ לשלם על פי פסיקת בית המשפט 115 אלף ש"ח לזוג נתניהו לאחר שהשמיץ אותם בפייסבוק. סרנה מיהר לארגן מימון המונים וגייס תוך זמן קצר את הכסף אך אז התברר לו כי נתקע בלי כסף לאור העובדה שאת הסכום יקבל על פי חוקי הגיוס רק בעוד כשבועיים, רק לאחר המועד שנקבע על ידי בית המשפט.

סרנה שלא הסס לכתוב לפני כמה ימים ש"הכסף ילך לתרופות" פנה בחוצפתו באמצעות עורך דינו לזוג נתניהו בבקשה שיאפשרו לו לדחות את מועד העברת התשלום, אך הם סירבו באופן עקרוני ודחו את הבקשה.

סרנה הזועם מיהר לתקוף בפייסבוק את הזוג נתניהו: ״עורך דיני אביגדור פלדמן בקש היום מפרקליט הצמד נתניהו דחייה קלה בתשלום פיצוי ה115 אלף ש"ח שנקבע לי. (ושעליו אנו מערערים בקרוב למחוזי) גיוס ההמונים שצלח מעבר למשוער, ייסגר רק ב-9 לחודש ויועבר לחשבון שנפתח לצורך זה ב-10 לאוגוסט ע"פ חוקי הגיוס.

תשובת יוסי כהן עורך דינם של נתניהו תקיפה ומרשימה: "אפילו לא דחייה של יום". "נעביר מיד להוצאה לפועל". ו"כן, לקוחותיי צריכים את הכסף"".

ואני תוהה: אם הסכום אכן יתעכב בשל כללי הגיוס, האם גברת נתניהו ובעלה יציתו לאות מחאה פחים או יחסמו כבישים כמו הנכים שקצבתם המוגדלת מתעכבת כבר שנים? האם יבחר הזוג העשיר כקורח לרעוב כניצולי שואה? או שמא יחכו בסבלנות כמו תושבי הגליל או עוטף עזה שמחכים לשווא לקיום הבטחות תקציבי הצלה? אני גם תוהה אם לאפשר להוצאה לפועל לפרוץ לביתי אבל רק למחרת פריצתם למשכן בבלפור שחייב כבר שנים רבות פיצויים והצלה למיליוני ישראלים ומכזב ונסוג כל פעם מחדש?".

סרנה שהתרברב בכך שגייס את סך הקנס בקלות, ייאלץ למצוא ככל הנראה הלוואה נוספת בכדי לעמוד בתשלום הפיצויים בזמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר