בצל המתיחות

הגאון רבי דניאל זר נועד עם נשיא המועצת הגר"ש כהן

בצל המתיחות, הביקורת והעתירה על רקע פרשת ההקצאות בבני ברק, הגיע הגאון רבי דניאל זר, ראש מוסדות "אור דוד", לפגישה ביחידות עם נשיא המועצת הגר"ש כהן (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב זר אצל הגר"ש כהן (צילום: באדיבות המצלם)

בצל המתיחות על רקע פרשת ההקצאות והביקורת הפנימית הקשה הגיע אמש (שני) הגאון רבי דניאל זר, ראש מוסודת "אור דוד", לפגישה ביחידות עם נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

עוד בנושא:

נשיא המועצת הגיע אל עיר התורה והחסידות לנאום בכנס בוגרים של ישיבת "פורת יוסף" בראשה הינו עומד כשלאחר מכן הגיע לביקור מיוחד במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן כפי שפורסם ב"כיכר השבת".

כאמור, על רקע המתיחות והמתקפה הקשה של הרב זר על אפליית מוסדותיו במסגרת הליך ההקצאות שקיימה העירייה לאחרונה נועדו הרבנים במטרה לדון בדרכי הפעולה מול הרשויות על מנת לפתור את המשבר.

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", עורכי הדין דוד דרור, ויובל גרינשטיין ממשרד עו"ד דרור-גרינשטיין, הגישו עתירה מנהלית וצו מניעה דחוף בשם "מוסדות אור דוד בני ברק" בנשיאות הגאון רבי דניאל זר, בה נטען ל"חשד ממשי וכבד לשחיתות לכאורה בעיריית בני ברק".

עו"ד דוד דרור, סיפר ל"כיכר השבת" כי במסגרת הליך ההקצאות בעירייה חולקו שורה של קרקעות ומבנים, תוך ניגוד עניינים, וחשש לשחיתות לכאורה, למקורבים לבכירים בעיריית בני ברק, וזאת במקום הפעלת שיקול דעת מנהלי לטובת כלל הציבור, ובאופן אשר פגע באופן ישיר במוסדות הרב דניאל זר הפועלים בעיר.

בעתירה שהוגשה נטען כי אלי דדון, סגן ראש העיר מטעם סיעת ש"ס, וחבר בוועדה המייעצת לאיתור והקצאות, פעל להקצאת שורה של קרקעות לילדי וחתני אחיו. בעתירה נטען עוד כי דדון דאג לעמותות של קרובי משפחה נוספים וכן גם לעמותה שהוא עצמו הקים בה חברים שני אחייניו. לעתירה אף צורף סרטון וידאו ובו נראה אלי דדון מצביע במסגרת ישיבת מועצת העיר מס' 41, תוך כדי שראש העיר מנסה להוריד את ידו.

הרב דניאל זר על בכירי עיריית בני ברק: 'יקבלו גיהנום' (באדיבות המצלם)

טענות העתירה מכוונות גם נגד גזבר העירייה, אשר עפ"י הנטען פעל להקצות תוך ניגוד עניינים עמוק, 800 מ"ר של משרדים לעמותה המנוהלת ע"י גיסו. העתירה מגוללת טענות קשות גם נגד ראש העיר בעצמו, חנוך זייברט, אשר עפ"י הנטען פעל להקצות קרקעות למקורבו מחסידות גור באמצעות שלוש עמותות. גם עוזרו האישי של ראש העיר, יוסף גרליץ, זכה לקבל עבור עמותת "בצוותא" הקצאה בשטח של 800 מ"ר.

בתיעוד וידאו מיוחד של הרב זר שפורסם ב"כיכר השבת", נראה הרב מתייחס להליך ההקצאות ואומר כי "רבותי תבינו, אצלי אין פרוטקציה לאף אחד. אני אמת. התורה היא אמת ואמת צריך לומר. לא יעזור שמניח תפילין שומר שבת. אין פרוטקציות לאף אחד לא מוותרים בשמיים ויקבל גיהנום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר