חוק הגיור

הראשון לציון נגד 'הבית היהודי': "להילחם נגד פשרה"

בזמן שב'הבית היהודי' מנסים להציע פשרה באשר לחוק הגיור, הראשון לציון ונשיא בית הדין הגדול יוצא חוצץ נגד הניסיונות וקורא שלא להסכים לשום פשרה: "להילחם בכל תוקף" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף (צילום: דוד זר)

בזמן שב'הבית היהודי' מנסים להציע פשרה באשר לחוק הגיור, הראשון לציון ונשיא בית הדין הגדול הגאון רבי יצחק יוסף יוצא חוצץ נגד הניסיונות וקורא שלא להסכים לשום פשרה.

בשיחה עם דייני ישראל אמר הראשון לציון: "יש להילחם בכל תוקף בכל נסיון פשרה שמשמעותו הכרה מכל סוג שהוא בגיורים פרטיים שלא באמצעות מערך הגיור הממלכתי. לא לצורך נישואין ולא לצורך התאזרחות והכרה לפי חוק השבות".

הרב הראשי המשיך בדבריו החריפים ואמר: "נסיונותיהם של התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות להכניס בדלת האחורית גויים לעם ישראל ולהביא עלינו את ההתבוללות שכבר גרמו ביהדות העולם - לא יצלחו".

"על מדינת ישראל", הוסיף הגר"י יוסף, "מדינתו היחידה של העם היהודי לשמר את שלמותו של העם ולהילחם בכל תוקף בתופעת ההתבוללות שמביאה בסופו של דבר להשמדתו הרוחנית של העם היהודי".

בסיום דבריו ברך הרב הראשי את חברי הכנסת של הסיעות החרדיות ומספר חכי"ם מ'הבית היהודי' כדוגמת אורי אריאל ומוטי יוגב ואמר: "אני מחזק את ידיהם של שרי הממשלה וחברי הכנסת שעומדים על המשמר ונלחמים בכל תוקף למען שלמות ואחדות עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר