בת 7 מאלעד נפלה מסגווי ונפצעה באורח קשה

ילדה בת 7 מאלעד נפלה מסגווי, נחבלה בראשה ואיבדה את הכרתה. היא רכבה על הכלי יחד עם אחיה ופונתה לבית חולים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב (בארץ)

סגווי, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק )

ילדה בת 7 נפצעה באורח קשה לאחר שנפלה מרכינוע (סֶגְווֵיי) עליו רכבה בעיר אלעד. הילדה רכבה על הכלי יחד עם אחיה, מעדה ממנו ונפגעה בראשה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שחשו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה לאחר מכן באמבולנס של מד"א לבית חולים.

פראמדיקית מד"א גל גרנדר וחובש בכיר במד"א אלי פכטר שטפלו בילדה סיפרו: "כשהגענו ראינו ילדה כבת 6 מחוסרת הכרה עם סימני פגיעת ראש קשה, סיפרו לנו שהיא נפלה מסגאווי ונחבלה בראשה ומצבה החל להידרדר כעבור שעה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה, הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה ויציב".

יאיר פרוש חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "מדובר בילדה כבת 7 שעל פי מה שסיפרו לנו בני המשפחה נפלה מרכינוע עליו נסעה עם אחיה ונחבלה בראשה. יחד עם פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה לבית חולים כשמצבה מוגדר קשה".

במד"א מציינים כי בפגיעות ראש סימני הפגיעה יכולים להופיע גם שעות לאחר האירוע, וכי בעיקר אצל ילדים יש לעקוב אחר סימנים מחשידים כמו הקאות, עייפות, ישנוניות ואפאטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר