עבר בהצלחה

התרגיל הפנימי של ישיבת 'מיר': "ביקורת פתע"

תלמידי ישיבת 'מיר' הופתעו אתמול כשנקראו להתייצב בשל ביקורת פתע בהיכל הישיבה, אך בניגוד לדיווחים ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר בתרגיל ביקורת של הישיבה. כל הפרטים (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת מיר (צילום: פלאש 90)

התרגיל של ישיבת מיר עבר בהצלחה: אתמול (שלישי) במהלך היום הופתעו תלמידי ישיבת מיר בירושלים כאשר נקראו כולם להתייצב בשל ביקורת פתע שנעשתה כביכול בהיכל הישיבה.

ראש הישיבה והמנהלים הסתובבו בעצמם בהיכל ואכן הבחורים הגיעו ונרשמו אצל "הפקחים" להם הביאו את תעודות הזהות.

ל"כיכר השבת" נודע כי לא מדובר היה בביקורת אמיתית של משרד החינוך - בניגוד לדיווח בכלי תקשורת שונים - אלא ב"תרגיל" פנימי שנערך על ידי מנהלי הישיבה על מנת להתאמן "על יבש" לקראת ביקורת אמיתית שתתרחש ככל הנראה כבר בקרוב.

במהלך החודשים האחרונים מתנהל משא ומתן בין מנהלי הישיבה לראשי משרד החינוך זאת בעקבות הביקורות שנכשלו במהלך החודשים האחרונים.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת" הרי שבשתי ביקורות של משרד החינוך שנערכו בחודש אדר ובתחילת זמן הקיץ לא עברה הישיבה בהצלחה את הביקורת זאת מאחר והיו חסרים תלמידים.

גורמים בישיבה טענו שהביקורת נערכה במכוון בימים בהם יש חופשה על מנת להכשילה.

בעקבות כך הודיע השר נפתלי בנט שהביקורת הרשמית שהתקיימה לאחר חג הפורים תבוטל אלא שגם הביקורת שנעשתה לאחר מכן לא צלחה.

המנהלים ונציגי משרד החינוך לצד עסקנים וחברי כנסת נכנסו לעובי הקורה על מנת שלא יווצר משבר שיגרום לעצירת תקציבים ולקשיים כלכליים בישיבה הגדולה בישראל.

כאמור במסגרת הליך ההידברות הבטיחה הנהלת הישיבה כי ייערכו בדיקה משלהם על מנת לעמוד בבדיקה הרשמית ואכן כך נעשה אתמול כשבהליך הסודי שותפו רק ראשי הישיבה ומנהליה לצד עורכי הדין של הישיבה.

בישיבת 'מיר' בטוחים כעת כי גם בביקורת האמיתית שתיערך על ידי משרד החינוך הישיבה תצלח ותעבור אותה זאת לאחר האימון המוצלח שהתקיים אתמול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר