תינוק נולד בטיסה וזכה בטיסות חינם כל חייו

תינוק שנולד במהלך טיסה פנימית בארה"ב מפורט לודרדייל לדאלאס זכה על ידי חברת 'ספיריט איירליינס' לטיסות חינם כל חייו על פי מיטב המסורת של חברות התעופה (תיירות בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

למרות שלא מדובר במחויבות זו אגדה ומסורת שתינוק שנולד במהלך טיסה יקבל טיסות חינם באותה חברה כל חייו. כך נהגה גם חברת התעופה 'ספיריט איירליינס' האמריקאית כשהעניקה לתינוק שנולד באחת מטיסותיה טיסות חינם לכל החיים.

אמו של התינוק, כריסטינה פנטום הייתה בשבוע 36 להריונה כאשר עלתה על טיסה של חברת ספיריט מפורט לודרדייל לדאלאס, ולאחר שעה הבינה כי יש לה צירי לידה.

למזלה על הטיסה היה רופא ילדים ואחות. הטיסה הוסטה לנחיתה בשדה תעופה קרוב יותר בניו אורלינס, אך התינוק שנקרא כריסטוף לזקנו, נולד לפני הנחיתה ובעצם נולד במהלך הטיסה.

נציגי חברת התעופה ביקרו את כריסטינה וכריסטוף בבית החולים, שם העניקו לרך הנולד טיסות חינם לכל החיים, כשבימי ההולדת שלו הוא יוכל גם לקחת איתו נוסע נוסף.

זוהי אינה הלידה הראשונה שהתרחשה בטיסה בחודש האחרון. נוסעת בטיסת ג'ט איירווייז - חברת תעופה הודית - מסעודיה להודו ילדה תינוק בגובה 35 אלף רגל. גם התינוק הזה יקבל טיסות חינם לכל החיים.

מבחינת חברות התעופה, אישה בהיריון יכולה לטוס עד לשבוע ה-36 זאת לא כדי להימנע מחלוקת טיסות חינם לכל החיים אלא כדי למנוע את סיכון האם והתינוק במקרה של לידה באוויר וסיבוכים רפואיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר