אסון שני במקום

קורת בטון נפלה ממשאית ומחצה למוות פועל בבני ברק

מותו של בן ה-30 נקבע מיידית על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה בבני ברק, בשל אופי הפציעות הקשות. לפני שבועות ספורים נסגר לזמן מה אותו אתר בעקבות התחשמלות פועל (בארץ)

זירת האסון (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א)

אדם בן 30 נהרג היום (רביעי) לאחר שנפגע מפלטת בטון נפלה ממשאית ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

"כשהגעתי לזירה כאיש רפואה ראשו", תיאר איציק בנזימן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, "נתקלתי בפועל ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנפלה עליו קורת בטון ומחצה אותו למוות. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל".

פרמדיק מד"א מני שלום דיווח: "ראינו את הפועל, גבר כבן 30, לכוד מתחת לחפץ כבד. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות קשות. תוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זהו לא האסון הראשון באותו אתר בנייה: בתחילת החודש התחשמל פועל בן 32, באותו אתר עבודות ברחוב ז'בוטינסקי, אך ניצל לאחר פעולות החייאה וטיפול מציל חיים.

אתר העבודה המדובר נסגר כיממה לאחר מכן בצו של משרד העבודה, למשך 4 ימים, בהתאם לחוק הקובע כי "מפקח מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית יטיל צו הפסקת עבודה ויאסור את המשך הפעילות באתר בנייה ל-48 שעות לפחות, בכל אירוע הגורם למוות או לפציעה קשה של אדם שבשלה הוא בסכנת חיים ממשית".

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על נפילת פלטת בטון ממשאית על פועל ברח' ז'בוטינסקי. מד"א קבעו את מותו של הפועל. כוחות משטרה במקום. נפתחה חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר