אחרי שספג ביקורת

הביקור באתר מחלל השבת: חנוך זייברט מנסה לגלגל את האחריות למועדונית

הבילוי של ילדים מבני ברק בראשות ראש העיר חנוך זייברט באתר שמחלל שבתות וחגים בפרהסיה, עורר תגובות קשות בעיר. כעת, מנסה ראש העיר לגלגל את האחריות למועדונית (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חנוך זייברט. בורח מאחריות (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

הביקור של ילדים תושבי בני ברק בראשות ראש העיר חנוך זייברט באתר מחלל השבת, בו התגאתה העירייה ואף ציינה בהודעת הדוברות שלה כי "העצים זקפו צמרות לנוכח המראה" עורר ביקורת חריפה לאחר שנחשף ב"כיכר השבת". כעת, מנסה ראש העיר לגלגל את האחריות אל המועדונית בה חברים הילדים.

זייברט פרסם היום (רביעי) קריאה להיזהר לבקר אך ורק באתרים שומרי שבת, ומזהיר ארגונים לבדוק את אתרי הבילוי אליהם הם לוקחים את הילדים. "חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק פנה היום בקריאה למנהלי מוסדות, גם שאינם עירוניים, לנערים ולילדים, בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד, להקפיד לבדוק היטב את האתרים אליהם יוצאים חניכיהם לטיולים ולפעילויות חווייתיות מסוגים שונים על שמירת שבת באתרים אלו" נמסר.

ראש העיר זייברט, שנחשף ככל הנראה לביקורת החריפה שהשמיעו גורמים בעירייה בשיחה עם "כיכר השבת" על הטיול אליו לקח את ילדי המועדונית, טען כי העובדה שהאתר מחלל שבת נודעה ררק לאחר הטיול וכי על המועדונית, שמתוקצבת על ידי העירייה, היה לבדוק אם העסק פועל בשבתות.

"בימים אלו התקבלה פניה בעירייה על גוף חינוכי שאינו עירוני לילדי חינוך מיוחד ולילדי רווחה שארגן לחניכיו יום כיף באתר לפעילויות שונות, והוברר שאתר זה ,לצערנו הרב, מחלל שבת. ראש העיר ציין, כי איש אינו ממעט בעבודת הקודש ובמסירות הגדולה, שעושה העמותה למען ילדים בחינוך מיוחד ולילדי רווחה, והוא גם בטוח שארגון זה לא היה מפנה את חניכיו ליום כיף באתר מחלל שבת לו ידע על כך, אך, בד בבד, הוא קורא להם ולארגונים אחרים לבדוק היטב קודם לכן את מצב שמירת השבת באתרים אלו ולא להביא למצב שהמשתתפים יטלו חלק בפעילות באתרים מסוג זה".

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה אמר כי "מדובר בארגון העושה עבודה מסורה ונפלאה למען ילדי החינוך המיוחד וילדי הרווחה והינו עמותה נפרדת ועצמאית לחלוטין ואין העירייה נוטלת חלק בארגון פעילויותיה. העירייה מסייעת לארגון זה בהיבט המקצועי, כפי שהיא מסייעת לארגונים אחרים, וכל הפעילויות מאורגנות ע"י הארגון עצמו, אך, כפי שראש העיר הדגיש בפנייתו, שהוא קורא לכל הארגונים, גם שאינם עירוניים, לפעול, כפי שעושים זאת האגפים העירוניים, לבדיקת מצב שמירת שבת קודש באתרים אליהם יוצאים ילדי החינוך העירוני והקייטנות העירוניות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר