אמצעי לחץ

ישראל עוצרת ביקורי משפחות המחבלים

במסגרת המאמצים להשיב את גופות החיילים שאול אורון והדר גולדין הי"ד החליטה ישראל כאמצעי לחץ למנוע את ביקורי משפחות מחבלי ארגון החמאס בכלא הישראלי (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הפגנת פלסטינים למען האסירים (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

במסגרת המאמצים להחזיר את גופותיהם של אורון שאול והדר גולדין שנהרגו בזמן 'צוק איתן', ישראל החליטה היום (חמישי) לא לאפשר למשפחות של אסירי ארגון החמאס בבתי הכלא בישראל לבקר את יקיריהם. בשירות בתי הסוהר סירבו להתייחס לנושא.

כזכור, בחודש שעבר, עם סיום שביתת הרעב של האסירים הפלסטינים בראשותו של מרואן ברגותי, הודיע שירות בתי הסוהר כי ישראל הגיעה להבנות עם הצלב האדום והרשות הפלסטינית, שבמסגרתן תאפשר הרשות ביקור נוסף לכל אסיר, עכשיו כאמור החליטה ישראל לבטל זכויות אלו.

בעבר אמרו בכירי חמאס כי ישראל לא מציעה להם מספיק כדי לשחרר את גופות החיילים. באפריל האחרון אמר מנהיג חמאס חאלד משעל לקראת יום האסיר שהארגון לא ינהל משא ומתן על עסקת שבויים לפני שישראל תשחרר מהכלא את משוחררי עסקת שליט שנעצרו מאז מחדש. "אחד המכשולים העומדים בפני קיום עסקה חדשה הוא ההתעלמות של ישראל מההתחייבויות שלה", אמר תוך שהוא מתעלם מהעובדה שהמחבלים נעצרו מחדש בשל פעילות הטרור שלהם לאחר שחרורם מהכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר