המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

טראמפ שולח שליחים לעשות שלום. אם השליחים באים כדי לקחת חלקים מארץ ישראל ולתת לפלסטינים - לא יהיה שלום. אם הם באים כדי לעזור לפלסטינים לחיות, יהיה שלום (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא מלך מלכי המלכים, אוהב את היהודים ולא כולם יודעים. חלק יודעים בלב, חלק יודעים במחשבה, אבל כל היהודים מחוברים בליבם ונשמתם לקדוש-ברוך-הוא. לכל יהודי יש ניצוץ שמרגיש את הקדוש-ברוך-הוא.

בורא עולם אומר לעם ישראל: 'כל מה שאני עושה בעולם - הכל לכבודכם. גאולה ראשונה הייתה של עשר מכות וקריעת ים-סוף, הגאולה הזאת היא גוג ומגוג ותוהו ובוהו בכל העולם חוץ מארץ ישראל הקדושה'. הקדוש-ברוך-הוא עושה גוג ומגוג ותוהו ובוהו בעולם, כדי לגרש את היהודים מהגולה שיגיעו לגור וליישב את ארץ הקודש, כדי לעורר את היהודים בארץ ישראל שיבינו מה כוחו של בורא עולם ומה עושה בעולם הזה, וכדי להרוס, לשבור, לנתץ ולפרק את הטומאה בעולם כולו. הקדוש-ברוך-הוא רוצה עולם חדש. עולם חדש זה אופי חדש של בני האדם שעוזבים את הרוע, את שנאת החינם, הרצח, הניאוף, הגניבה ובקיצור - מקיימים את עשרת הדיברות במלואן ויהיה עולם של אהבת חינם ודרך ארץ קדמה לתורה.

נסראללה וחיזבאללה מתגרים מדי פעם בגבול ישראל. נסראללה רוצה לחמם את הגבולות מול ישראל, להראות שהוא חזק. הקדוש-ברוך-הוא אומר לממשלת ישראל לא להתייחס אליו ולא אל מעשיו, ורק שצה"ל יהיה ערני עם יד על הדופק. נסראללה רוצה להראות שהוא נמצא ולא נעלם מן העולם.

הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על ארץ הקודש, על כל הגבולות. אנחנו היהודים נמשיך להשתדל "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", צה"ל יפגין את כוחותיו וה' מלמעלה עוטף עם כיפה את כל מדינת ישראל.

טראמפ, נשיא ארה"ב, רוצה לעשות שלום ונסראללה וחיזבאללה עושים מתח מול ישראל, נגד טראמפ. במזרח התיכון ומדינות ערב שסביב ישראל, לא היה אף פעם שלום ולא יהיה אף פעם שלום. שלום זה לא שהפלסטינים והחמאס ירצו לקחת חלקים מאדמת הקודש, שלום זה שהם ירצו שישראל תעזור להם לתקן, לפתח ולהתפתח – זה שלום. לִבְנות בניין אחד שיוכלו לגור בו אלף בני אדם בכבוד, ולא להזניח את רצועת עזה. לחפור מנהרות ולחפש מלחמה נגד ישראל - זה לא שלום. השלום הוא שכל אחד יישאר במקומו, לא לרצות לקחת חלקים מארץ ישראל ולשמוח שישראל תפרנס ותאכיל אותם, תסדר להם את התשתיות, החשמל ומים – זה שלום. לקחת חלקים מארץ ישראל, זו הכרזת מלחמה. הם רוצים לחסל את היהודים בארץ ישראל, לכן אומרים: לא יהיה שלום. אף אחד בעולם לא אוהב את היהודים ואת ארץ ישראל.

כשמלך המשיח יתחיל למלוך בארץ ובעולם - זה יהיה שלום! ירצו או לא ירצו - יהיה שלום!

טראמפ שולח שליחים לעשות שלום. אם השליחים באים כדי לקחת חלקים מארץ ישראל ולתת לפלסטינים - לא יהיה שלום. אם הם באים כדי לעזור לפלסטינים לחיות, בלי לתת להם אף סנטימטר מארץ ישראל – יהיה שלום. השליחים רואים איך אבו מאזן משקר ומעוות, הוא "זך טהור ונקי" ומאשים את כולם. הוא מרמה את השליחים האמריקאים. טראמפ! הערבים, הפלסטינים והחמאס לא רוצים להשתנות!

אבו מאזן הוא ראש הנחש, ראש הפורענות, הוא ששולח מחבלים לפגוע ביהודים. החמאס מפרגן לו על הפעילות שהוא עושה נגד ישראל.

חמאס ממשיך לחפור מנהרות בקצב אש, כאילו מה הם הולכים 'לגלות' מתחת לאדמה, מחפשים איפה בית הקברות שלהם. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה.

סעודיה, קטאר, כווית, תורכיה, מצרים ואיראן - יהיו סיבוכים ביניהן עד בלי די. זה מהלך אלוקי, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה. הקדוש-ברוך-הוא עושה להם בית ספר, בילבולים, סיבוכים ותסבוכות, לא יודעים איזה יום היום.

בורא עולם מגלה את מצרים במערומיהם, יש שם בלאגן גדול. מצרים נאכלת על-ידי דאע"ש, חמאס והמוסלמים הקיצוניים.

במדבר סיני יש תוהו ובוהו ומלחמות. מטרתו של דאע"ש להיכנס למצרים דרך רצועת עזה, לכבוש את הרצועה ולהיכנס דרכה למצרים.

איראן רוצה להראות שהיא מעצמה, היא מתגרה בישראל עם נשק וטילים. האיראנים פוחדים פחד מוות מהיהודים בארץ ישראל, יודעים מה כוחם של היהודים בארץ ישראל עוד מזמן מרדכי היהודי ואסתר המלכה. הם יודעים שישראל יכולה לפוצץ את כל מפעלי האטום שלהם. באיראן תוסס מאוד, החמאס והשיעים רוצים להראות שהם מעצמה. איראן שולחת לוחמים לתורכיה, לבנון וסוריה, על ממשלת ישראל וצה"ל להיות ערניים ולבדוק טוב-טוב את גבולות ישראל.

ההבדל בין ישראל לגויים ולכל העולם - כשיהודים נמצאים במצוקה הם מלוכדים, מאוחדים ואוהבים זה את זה. זו ברכה, מתנה שנתן הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל, שכשהם במצוקה הם הופכים להיות לב אחד, מחוברים לקדוש-ברוך-הוא ואף אחד לא יכול עליהם. כשהגויים נמצאים במצוקה, הם שונאים זה את זה ורוצים לגנוב, להרוג ולאכול אחד את השני ואת משפחתו.

תורכיה מנסה לעזור לקטאר. ארדואן כפוף לדאע"ש ושומע מה שהם אומרים לו.

קטאר מממנת את הטרור.

עיראק נגמרת, נאכלת ונהרסת כל יום יותר גרוע מאתמול.

לפלסטינים והחמאס אסור להאמין, ולא לאף מדינה בעולם, ושלא יגידו לממשלת ישראל, 'זו הזדמנות חייכם להגיע לשלום', ההזדמנות היא שלהם, להגיע לשלום עם עצמם. הפלסטינים והחמאס רוצים לקחת חלקים מארץ ישראל טיפין טיפין וכך לגמור, חס ושלום, את ארץ ישראל. ממשלת ישראל, לא להיות כפופה לשרי חוץ ולא לאף מדינה.

סוריה נמחקת, הרוגים בלי סוף, התקשורת מתה. זה מהלך אלוקי - לא להתערב.

רוסיה רוצה לשלוט על סוריה, רוצה להתחבר לכל הערבים במזרח התיכון, למכור להם נשק ותחמושת.

בארצות הברית יותר מודרניים ואינטליגנטים, הם חיים על מסחר, על מכירת מזון לעולם, כאילו בשלום עם העולם.

אירופה, כל הערבים מדברים בגלוי שהם רוצים להפוך אותה למוסלמית. אין בכלל קשר ליהודים בארץ ישראל. אם לא יסכימו להם, הם יעשו טרור בכל אירופה. המוסלמים רוצים שאירופה תהיה מוסלמית. יהודים שעיניהם בראשם, צריכים לברוח ולהגיע לארץ ישראל הקדושה, זה הבית שלכם, זה אבא ואמא שלכם, הקדוש-ברוך-הוא פה! אל תדאגו, יש פרנסה בשפע. כשבני ישראל יצאו ממצרים ולא היה מה לאכול, בורא עולם הוריד להם מָן מהשמיים.

ישראל יש בה הכל מכל טוב. יש מים מתוקים ומים מלוחים – הכל בשפע.

הכנרת, אם ישמרו על צניעות והפרדה מלאה בחופיה – המים יגלשו! מתחת לכנרת נמצא מעיין שיפתח וימלא את הכנרת במים עד בלי די! חייבת להיות צניעות, שמרנות והפרדה מוחלטת בכנרת, כי באר מרים הנביאה נמצאת בה. זה מקום קדוש וטהור ואם לא שומרים בו על צניעות - הכנרת מתכווצת. לא רוצים להבין – בבקשה תבינו.

המים בחופי הים בישראל, מנהריה עד אשקלון, שייכים לארץ ישראל ויהיו בהם מדוזות מסוכנות מאוד. אם תהיה הפרדה יהיה טוב לכל הרוחצים.

הורים יהודים, להסביר לבנותיכם ולבניכם שהגויים מפתים אותם כדי שיתבוללו, נותנים להם כסף ומבלבלים להם את הראש. להזהיר אותם ולהסביר להם, ששתייה חריפה, הימורים, סמים והתבוללות – אלה דברים שהורסים את העם היהודי.

תוהו ובוהו וגוג ומגוג, זה מחוץ לגבולות ארץ ישראל: הרי געש, רעידות אדמה ושיטפונות, רוחות ואש, בניינים ייעלמו באדמה, בניינים יתמוטטו, צוללת תתנגש בצוללת, אסונות טבע, חיות ובהמות ישתגעו. ובארץ ישראל הקדושה - לא יקרה כלום, לְעולם! ענן אש מגן ושומר על גבולות ישראל.

מי שבסימן שאלה בקשר למשיח וגאולה צריך להזדרז, להזדרז מאוד כי אין זמן! הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכולם יהיה במעגל הראשון ולא חלילה כמו שהיה בפרשת קורח. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה מחלוקות, רוצה שכל היהודים יהיו מלוכדים.

בורא עולם מבקש מכל הרבנים, אנשי רוח ואנשי חוכמה בארץ ישראל, שידריכו וילמדו את עם ישראל ש'דרך ארץ קדמה לתורה' 'ואהבת לרעך כמוך' זה כל התורה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכולם יקיימו את עשרת הדיברות ויהיו במעגל הראשון. יש התקדמות מהירה לגילוי משיח בפרהסיה. רובם מכירים אותו וכולם רוצים להיות בקרבתו. משיח, נשמתו עולה כל לילה ומגינה על ישראל. הגלגל הולך רק קדימה ובמהירות. נמצאים בקצה של הקצה, הקצה האחרון של המלכת מלך המשיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר