הסמארטפון הכשר של עסקן - 10,000 מנויים חדשים

עסקן מקיימת שיתוף פעולה בלעדי ובינלאומי עם חברת סמסונג והציגה לראשונה סמארטפון כשר ברמת היצרן, המשמעות המרכזית היא כי מדובר במכשירים אשר מצד אחד שומרים על כשרות מלאה והתאמה מוחלטת לערכים של הציבור החרדי אך בו בזמן שומרים על תפקוד מלא ותקין של המכשירים (סלולר, שיווקי)

הסמארטפון הכשר של עסקן. (צילום וידאו ותמונה: יחצ)

מזה כחצי שנה עסקן מציעה ללקוחותיה שירות פרימיום של דפדפן כשר הכולל חיפוש כשר בגוגל וגישה למאות אלפי אתרים כשרים ונקיים עם תמחור הוגן.

בשנה האחרונה עסקן הובילה את המגמות בשוק כאשר גם חברות ותיקות נאלצו לנסות להתיישר על פי הסטנדרטים החדשים שהציבה עסקן בשוק הסמארפון הכשר.

עסקן מהווה נקודת ציון גם בענף הפרסום וזאת כאשר במהלך השנה האחרונה השתמשה בכלי פרסום מתוחכמים שטרם נעשה בהם שימוש בעולם הפרסום החרדי.

במהלך שנה זו הפיקה עסקן 2 סרטוני פרסומת מושקעים אשר זכו להצלחה אדירה בציבור החרדי וגם החילוני וזכו לתפוצה ויראלית יוצאת דופן.

בעסקן הבינו שעידן הפרסום הבלעדי בפרינט (עיתונות) גם בזו החרדית, עומד לחלוף מן העולם ולעבור ברובו לפרסום דיגיטלי ואפקטיבי.

בעסקן השיקו לאחרונה בבכורה עולמית את מכשיר הדגל החדש מבית סמסונג Galaxy S8 בגרסה כשרה ומקורית של סמסונג.

בשבוע זה ולאחר פיתוח משותף עם סמסונג, הציגה עסקן את הטאבלט הכשר הרשמי הראשון מסוגו בעולם.

אלקנה אלון מנכ״ל עסקן מציין בשיחתו עם כיכר השבת כי עסקן תמשיך לחתור למצוינות במוצרי עסקן תוך שמירה על רמת שירות גבוהה מתוך הבנה אסטרטגית כי השירות הוא הנדבך החשוב ביותר לקיומה של כל חברה שחפצה באמון לקוחותיה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר