"החמיא, רומם - ותקף"

אישום נגד הפרסומאי מתי בן דוד; תקף שש מעובדותיו החרדיות

שלושה שבועות לאחר שנעצר איש הפרסום החרדי המוכר, מוגש נגדו היום כתב אישום מזעזע בו מיוחסת לו התנהלות פלילית קשה כלפי נשים צעירות חרדיות שעבדו תחתיו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מתי בן דוד, היום בבית המשפט (צילומים: Yonatan Sindel/Flash90)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד מתיתיהו בן דוד בגין ריבוי עבירות קשות ומעשים חמורים בשש מתלוננות אשר עבדו תחתיו.

מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים באמצעות עו"ד ליזו אבקסיס-וולפוס עולה, כי בן דוד ששימש בין השנים 2011 עד סוף שנת 2016 כבעלים-שותף של משרד פרסום בשם חברת 'אי מדיה 1' - וכסמנכ"ל ומנכ"ל לאחר התמזגות המשרד בהמשך עם חברת פרסום נוספת, נהג לנצל את סמכותו ומרותו כדי לתקוף על פי החשד באופן חמור ביותר נשים חרדיות צעירות שעבדו תחתיו.

בן דוד, באולם הדיונים (צילום ארכיון: ורד פלמן, כאן בהרצה, תאגיד השידור הישראלי)

יצויין, כפי שדווח ב"כיכר השבת", כי נגד בן דוד תלויות ועומדות תלונות של נשים נוספות - שבסופו של דבר לא נכללו בכתב האישום מסיבות טכניות-משפטיות.

כמו כן, הנאשם מצדו טען בחקירתו במשטרה, כי "גורם עסקי מתחרה, הוא שעומד מאחורי אותן נשים ומנסה למוטט את העסק שלי. הוא ניסה לסחוט ממני כספים על ידי הנשים. למרות שהן לא פנו אלי בדרישה לקבלת הכספים, אני בטוח שזה מה שעומד מאחורי התלונות".

עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של בן דוד, מסר בתגובה לכתב האישום כי "לפני מספר שבועות טענה המשטרה שיש עשרות מתלוננות נגד בן דוד. בשבוע שעבר טענו שיש עשר. היום המספר הצטמצם לשש". לטענתו, כתב האישום מוכיח שחלק מהמקרים היה בהסכמה. עוד הוא טוען כי בן דוד טען מחקירתו הראשונה שכל קשר שהיה לו - היה קשר מוסכם.

"העובדה שבדיון הסתבר שכולן התאגדו כבר עם עורכות דין לתביעה כספית מלמדת שהכסף הוא מחסום נוסף ומשמעותי בין המתלוננות לבין חובתן לומר אמת. בסוף המשפט אין לי ספק שיוכח שכל קשר בו היה מעורב בן דוד היה קשר רצוני והוא יזוכה מכל אשמה".

עו"ד אריאל עטרי, פרקליט הנאשם (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר