השיחה הגורלית

האם ניתן היה להציל את הנער בכביש 6?

התאונה המחרידה בכביש 6 בה מצא את מותו הבחור יוסף חיים אפרתי בן ה-13 מנתיבות ממשיכה להסעיר את הנהגת שראתה אותו משוטט בכביש ודיווחה למשטרה מיד (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות זק"א)

"נסעתי עם בעלי בכביש 6 לפתע הבחנתי בנער לבוש חליפה שחורה עומד על הכביש לכיוון דרום ומנסה לעצור טרמפים", מספרת ל'כיכר השבת", ליטל מ', הנהגת שהתקשרה לדווח למשטרה על הנער יוסף חיים אפרתי ז"ל, בן 13 מנתיבות, שנהרג מפגיעת רכב באזור מחלף ניצני עוז בכביש 6.

יוסף חיים יצא יחד עם בני כתתו בתלמוד התורה בעיר לטיול בצפון. בעת החזרה הם עצרו לחנייה באלונית בכביש 6 דרום מסיבה שעדיין אינה ברורה הנער לקח את התפילין והלך מהמקום. המחנך שהבחין לאחר מכן באוטובוס כי חסר תלמיד טלפן מיידית למשטרה, במקביל ליטל שכאמור נסעה בכביש הודיעה למשטרה על נער משוטט.

"התקשרתי למשטרה בשעה 23:44 כדי לדווח על הנער שעמד במקום מסוכן מאד וגם היה כמעט בלתי נראה בשל לבושו הכהה. מס שניות לאחר שסיימתי את השיחה ראיתי ניידת משטרה בנתיב הנגדי וקיוויתי שהם בדרך לסייע לו. אך למפרע מתברר שלא", מספרת ליטל כשהיא עדיין נסערת מהמקרה הקשה ומהתחושה שאולי ניתן היה להציל אותו.

"הזדעזעתי למראה הבשורה. מקוממת אותי התחושה שבכזאת אדישות משטרת ישראל מטפלת בפניות אליה", אומרת ליטל בכאב, אם כי לא ברור כי אכן למשטרה היה פרק זמן מספיק כדי להגיע למקום ולאתר אותו בטרם נפגע מהרכב.

על פי ההערכות יוסף חיים נהרג רק כרבע שעה לאחר השיחה שלה למשטרה כפי שדווח לאחר התאונה על ידי ישראל גודלבסקי מפקד זק"א מרחב שרון, "סמוך לשעה 00:00 התקבל דיווח על ילד שנדרס ע"י רכב בכביש 6 ונהרג, הגענו לזירה קשה בה הילד היה שרוע על הכביש ללא רוח חיים, ככה"נ הם חזרו מטיול בצפון עצרו להתרעננות בכביש 6 מסיבה לא ברורה הבחור התקדם לכביש ונדרס ע"י רכב, צוותי מד"א שהגיעו למקום ניסו לעשות החייאה ולאחר מאמצים רבים אשרו את מותו במקום".

"הבחור חגג בר מצווה רק לפני שבוע, חבריו מהישיבה היו בהלם, לא הצליחו לעכל את הבשורה הקשה", הוסיף ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בתאריך 29.6 בסמוך לשעת חצות בכביש 6 אירעה תאונה מצערת שבה ילד בן 13 נהרג".

"בסמוך לשעה 23:50 לערך התקבלה שיחת טלפון למוקד 100 ממודיע שמדווח כי הוא רואה ילד משוטט בכביש 6, מיד עם קבלת האירוע הוזנקה ניידת משטרה לאזור לצורך סריקה ואיתור הילד, בסמוך לשעה 24:00 התקבלה שיחת טלפון למוקד 100 מנהג שדיווח על תאונה בכביש 6, מיד עם קבלת התאונה במוקד הוזנקה ניידת למקום וכעבור מספר דקות הגיעה למקום התאונה".

"נסיבות התאונה נחקרות ע"י יחידת הבוחנים של משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר