"לאורם נלך"

מקווה טהרה מפואר לעילוי נשמת הרבנית דרעי

חודשיים לאחר פטירת אמו של יו"ר שס ושר הפנים אריה דרעי, נחנך מקווה טהרה במושב אדרת אשר חדר בו הוקדש לעילוי נשמת הרבנית אסתר דרעי. עמותת אורם, בראשות ר' אייל משיח, לקחה על עצמה את מלאכת הקודש בשיפוץ המקווה המוזנח והפיכתו למבנה מפואר ומכובד (חרדים)

מקווה טהרה לעילוי נשמת הרבנית אסתר דרעי. (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

מקווה טהרה מפואר נחנך שלשום (ראשון) במושב אדרת, וחדר אחד בו הוקדש לעילוי נשמת הרבנית אסתר דרעי, אמו של שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי שנפטרה בט' באייר השנה.

המקווה נתרם על ידי עמותת אורם, בראשות ר' אייל משיח שעל פי בקשתו הוצב שלט זיכרון לעילוי נשמת הרבנית בחדר ההכנה למקווה.

שלט זיכרון לעילוי נשמת הרבנית דרעי במקווה. צילום: יחצ

מקווה הטהרה החדש שבמושב אדרת נחנך במעמד רבנים ואישי ציבור והוא מצטרף לעשרות מקוואות מפוארים שכבר נבנו על ידי עמותת אורם, בנשיאות הראשל"צ הרב עמאר ובראשות ר' איל משיח, ששמה לה למטרה להפוך כל מקווה טהרה למבנה מפואר המכבד את הבאות בו.

המקווה המפואר שבמושב אדרת. צילום: יחצ
המקווה המפואר שבמושב אדרת. צילום: יחצ
המקווה המפואר שבמושב אדרת. צילום: יחצ
הגדלה

חגיגות חניכת המקווה המפואר היו במעמד רב העיר המודיעין, הרב אליהו אלחרר, וחבר הכנסת יעקב מרגי.

במעמד החניכה השתתפה גם הרבנית מזל עמאר, רעיית הראשל"צ, שפועלת רבות לקירוב לבבות ושמירת התא המשפחתי היהודי ומכהנת כנשיאת ארגון הקירוב למען הטהרה תחת חסות עמותת אורם.

נציגת ועד הישוב שליוותה ופעלה למען חניכתו המחודשת של המקווה, הודתה לעמותת אורם והמועצה שנטלו על עצמם את מלאכת הקודש בשיפוץ המקווה והעלתה על נס את מצוות הטהרה אשר מחברת את הנשים הטובלות בשרשרת הדורות לאמהות הקדושות.

ר' אייל משיח, ראש עמותת אורם. צילום: יחצ

עמותת אורם לקחה על עצמה את המשימה בשיפוץ המקווה והפיכתו למבנה מפואר, לאחר שנציגת ועד היישוב פנתה ללשכת שר הפנים על מנת לקבל מענה על מצבו המוזנח.

המקווה המפואר והחדש שבמושב אדרת הוא רק חלק מחולייה של מקוואות שעתידים להיבנות לרווחת הנשים, ובחודש הקרוב יפתח מקווה טהרה נוסף במושב רוגלית שבמטה יהודה.

תמונות נוספות מהמקווה המפואר במושב אדרת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר