אמיצים מספיק?

סמסונג מחזירה לשוק את המכשיר המתלקח - נוט 7

שנה לאחר שהוסר ונאסף בידי החברה הודיעה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאינית כי היא משווקת מחדש בינתיים רק בארצה את הנוט 7, הפעם עם סוללות בטוחות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
הנוט 7 המחודש (צילום: סמסונג)

המכשיר שגרם לסמסונג להפסדים של מיליארדים ולפגיעה חמורה בשמה יחזור לשוק. מדובר בנוט 7 בעל הסוללות המתפוצצות שגרם לחברה לאסוף את כל המכשירים שנמכרו כדי לנסות לברר מה גורם להם להתלקח ולבעור.

מדובר בגרסה משופצרת של המכשיר שעורר בעיות אך בבדיקות שנערכו לאחר מכן התברר כי הבעיה הייתה בכלל בסוללות ולא במכשירים עצמם. בניגוד למכשיר הנוט 7 המקורי שהגיע עם סוללה בנפח של 3,500mAh, הפעם החברה החליטה להקטין את העוצמה ולכלול במכשיר סוללת 3,200mAh בלבד. מדובר בסוללה משופרת שעברה בדיקות קפדניות באורך של 8 שלבים על מנת לוודא את תקינותה (הקודמת לא עברה???).

שאר המפרט הטכני נשאר זהה לדגם המקורי שמלכתחילה היה מרשים למדי; Note 7 Fan Edition, שמו של הדגם החדש, יגיע עם מסך 5.7 אינץ' Super AMOLED, מעבד 8 ליבות מסוג Exynos 8890, זיכרון RAM של 4GB, אחסון פנימי של 64GB ואופציה להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון עד ל-256GB.

המכשיר יהיה עמיד בפני אבק ומים, יגיע עם ה-S Pen, מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל.

בהודעה הרשמית של סמסונג נמסר כי היצע המכשירים יוגבל עד ל-400,000 יחידות, וכי החלטה בנוגע למכירת המכשיר מחוץ לגבולות 'מדינת הבית' -דרום קוריאה תיקבע מאוחר יותר. ככל הנראה בסמסונג חוששים מאד ומעדיפים לעשות את ה"ניסויי" בחצר האחורית שלהם לפני שהם מפיצים שוב את המכשיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר