בשניה האחרונה

השוטרים זינקו ומנעו את קפיצת הבחורה מהגשר הגבוה

בחורה שנראית תמהונית, כך לפי המשטרה, איימה הבוקר (רביעי) לשים קץ לחייה מגשר בגובה עשרה מטרים, אך בפעולה מהירה של השוטרים הדבר נמנע וחייה ניצלו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בחורה שנראית תמהונית, כך לפי המשטרה, איימה הבוקר (רביעי) לשים קץ לחייה אך בפעולה מהירה של השוטרים הדבר נמנע וחייה ניצלו.

במהלך פעילות מבצעית הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על בחורה שמתהלכת בשוליים של כביש 20 לכיוון צפון, באזור המחלף החדש המחבר בין כביש 20 לכביש 2. עוד דווח כי ברשותה של הבחורה מזוודה ושני כלבים.

למקום הוזנקה ניידת ובמהלך הסריקות אותרה הבחורה על הגשר בכביש 20 לצפון. השוטרים החלו לבצע בדיקה של הבחורה ובמהלכה החלה הבחורה לברוח וחצתה את מעקה הבטיחות של הגשר כאשר היא מאיימת לקפוץ מגובה של 10 מטרים לערך.

בשלב זה השוטרים הזעיקו כוחות נוספים והחלו לדבר עם הבחורה ולנסות ולהניא אותה מלקפוץ תוך שהם מבצעים פעולות הסחה. כאשר הבחינו השוטרים ביחד עם אזרחים שהיו במקום כי הבחורה עומדת לקפוץ הם זינקו לעברה של הבחורה ותפסו אותה ממש שניה לפני שקפצה.

השוטרים, בסיוע אזרחים נוספים, הצליחו לאחוז בבחורה ולהעבירה מעבר למעקה למקום בטוח, מיד לאחר מכן הבחורה בשנות ה-20 לחייה נעצרה מחשש שתפגע בעצמה בשנית.

בסיום המעצר הבחורה הועברה להמשך טיפול רפואי ובדיקה נפשית בבית החולים.

במשטרה מציינים כי "אין ספק שפעולתם המהירה והנחושה של השוטרים בסיוע אזרחות טובה של אזרחים, הצילו את חייה של הבחורה תושבת אזור הדרום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר