לקראת המפגש

סבא של מוישי הולצברג: "הוא ידבר עם מודי מלב אל לב"

הרב שמעון רוזנברג מספר על ההתרגשות של מוישי הולצברג, נכדו, שיפגש היום עם ראש ממשלת הודו המבקר בארץ, ועל כוונתו לחזור לבית חב"ד בהודו שם נרצחו הוריו הי"ד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מוישי, עם סבא שמעון (צילום: מתוך ynet)

ראש ממשלת הודו, מודי, שנחת אתמול בישראל, יפגוש את הילד מוישי הולצברג שניצל לפני 8 שנים מהפיגוע הרצחני במומבאיי שבו נהרגו ההורים שלו גבי ורבקי, שלוחי חב"ד במקום.

הרב שמעון רוזנברג, אצלו גדל הילד מוישי, ילווה אותו לפגישה עם ראש הממשלה ההודי, והוא מספר היום כי שגריר הודו בישראל התקשר אליהם לפני שבוע והודיע להם שראש ממשלתו "מאוד מאוד רוצה לפגוש את הסבא והסבתא של מוישי, ואותו עצמו, וגם את המצילה שלו מאז - המטפלת סנדרה".

"כמובן שמאוד התרגשנו מזה", תיאר רוזנברג בראיון לגל"צ, "כי מאוד יפה מצידם שהם זוכרים את מוישי ואת האירוע, בתוך ביקור של שלושה ימים בשביל הקשרים העסקיים והביטחוניים עם ישראל. מרגש אותנו שהוא, כראש ממשלה של מיליארד וחצי בני אדם, ראה לנכון לפגוש את מוישי. זה גם מראה שגם העם ההודי בעד עם ישראל ומדינת ישראל".

גבי ורבקה הולצברג, הוריו של מוישי, שנרצחו בפיגוע במומבאיי (צילום: באדיבות המשפחה)

הסבא רוזנברג גילה, כי מוישי הכין משהו לדבר במפגש הזה ואף יעניק שי מסוים לראש הממשלה - "מלב אל לב. הוא יספר על הבית שלו בהודו, ששם הוא נולד, וכשהוא יגדל הוא יחזור לשם כדי להמשיך את השליחות של חב"ד, את השליחות של אבא שלו".

לדבריו, מוישי נכדו מתכוין אף לבקר בבית חב"ד המדובר, לקראת בר המצווה שלו בעוד כשנתיים וחצי.

תמליל מהתופת: כך נשמע המשא ומתן עם המחבלים שרצחו בבית חב"ד במומבאי את ההורים של מוישי

רוזנברג סיפר על מוישי שהוא נוהג לדבר כל ערב עם הוריו, אומר להם לילה טוב ונותן צדקה לזכותם. כשיותר מדי מתעסקים איתו על הטראומה שעבר, אומר לפעמים מוישי: "סבא, אל תחפור לי", וכשרואה את אלבומי הוריו הוא כן מתעניין אודותיהם.

מוישי, עם המטפלת סנדרה שהצילה אותו (צילום: גיל יוחנן, ynet)

מתברר, כי סנדרה שהצילה אותו עובדת בישראל בעבודה שסידרה לה משפחת רוזנברג בירושלים, ולעתים היא באה לביתם ומשחקת עם מוישי - "איתו היא מאוד מחוברת", סיפר הסב הנרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר