למשך חצי שעה

תינוק בן חצי שנה נשכח ברכב בכפר חב"ד; מצבו בינוני

תינוק כבן חצי שנה פונה בצהריים (רביעי) מכפר חב"ד לבית החולים לאחר ששהה כחצי שעה ברכב סגור. מבית החולים אסף הרופא נמסר כי מצבו של התינוק מוגדר בינוני (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

תינוק כבן חצי שנה פונה בצהריים (רביעי) מכפר חב"ד לבית החולים לאחר ששהה כחצי שעה ברכב סגור. מבית החולים נמסר כי מצבו בינוני.

בשעה 14:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פעוט ששהה כחצי שעה ברכב סגור בכפר חב"ד.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסף הרופא פעוט כבן חצי שנה בהכרה כשהוא סובל מהתייבשות ומכת חום.

חובש רפואת חירום במד"א אריאל חדד סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הפעוט מחוץ לרכב. סיפרו לי שהוא שהה ברכב הסגור פרק זמן של כחצי שעה. הוא היה בהכרה ובכה עם סימנים של פגיעת חום קלה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במצב יציב לבי"ח".

דובר בית החולים אסף הרופא מסר בתחילה כי "תינוק בן חצי שנה הגיע לחדר טראומה במיון ילדים לאחר שנשכח ברכב דקות ארוכות, מצבו קשה מאוד", אך כעבור מספר דקות עדכן כי "התינוק הגיע לחדר טראומה לאחר שהיה של דקות ארוכות ברכב. התינוק טופל ע"י הצוותים הרפואיים במלר"ד ילדים בראשות פרופ' קוצר ומצבו מוגדר כעת בינוני".

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על פעוט הנשכח ברכב בישוב במרכז הארץ. גורמי הרפואה פינו את הפעוט אל ביה"ח אסה"ר במצב בינוני. נסיבות האירוע נבדקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר