תיעוד מרגש: בת מצווה לארבעים ושתיים יתומות

כארבעים ושתיים נערות יתומות חגגו בטקס בת מצווה מושקע של 'כולל חב"ד' בשיתוף המרכז היהודי 'בית' מס.פאולו ברזיל • בתוכנית: מתפילה דומעת בקבר רחל ועד מופע משמח במיוחד (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בירושלים נערכה חגיגת בת מצווה מרגשת לארבעים ושתיים בנות יתומות מכל רחבי הארץ ומכל גווני הקשת בחברה הישראלית, בהשתתפות חברותיהן ובני משפחותיהן. את המעמד קיים ארגון החסד 'כולל חב"ד' בשיתוף המרכז היהודי 'בית' מס.פאולו ברזיל, לכבודו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל שבג' תמוז צוין יום ההילולא העשרים ושלוש.

החגיגה סיימה פעילות אינטנסיבית בה נטלו חלק בנות המצווה בחודשים האחרונים ובמסגרתה נהנו כלות המצווה מהפעלה חווייתית עשירה בתוכן. בנות המצווה מילאו משימות וצברו נקודות – עמן הן רוכשות פרסים יקרי ערך.

היום המיוחד החל בשעת בוקר ונחתם בשעה אחר הצהריים. היה זה יום גדוש ועמוס בהמון הווי, תוכן, שמחה ורגש. המון רגעים של דמעות, ורגעים מאוד משמחים.

בנות המצווה קיבלו מתנות מושקעות: פמוט מקריסטל מהודר, סט תכשיטים יקר ערך, לצד ספר תהילים עם כריכת עור ועליה שמה של כל כלת-מצווה. וגם האימהות קיבלו מתנה מיוחדת: תכשיט יוקרתי.

מאחורי החגיגה השנתית, עומדת פעילות רצופה של קרן 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד', המשקיעה סכומי עתק בפעילות לימודית, מלגות וסיוע פרטני לתלמידים יתומים ויתומות לאורך כל השנה. הרב עמרם בלוי, מנהל הפעילות החינוכית, נשא אף הוא דברים בפני כלות המצווה.

היום הגדוש נחתם בנסיעה לקבר רחל, שם העתירו כלות המצווה והוריהן בתפילה.

"האירוע הייחודי לבנות המצווה מאפשר לתת להן את מלוא תשומת הלב ביום הכול כך מרגש ומשמח זה", אומר מנהל כולל חב"ד, הרב שלום דוכמן, "האירוע משלים את פעילות מכון 'בר ובת מצווה' לשנה זו, ומוביל לשיא חדש את הפרויקט עם יותר מ-160 בני ובנות מצווה, יתומים ויתומות מכל רחבי הארץ, שזכו להשתתף בפעילות החשובה הזו, לה זכינו לקבל נתינת כוח ברכה ותשואות חן מהרבי".

מאחורי הפעילות השנה עמדה משפחת אספנדי מלונדון, שחגגה בדרך מיוחדת ומקורית זו את שמחת בת המצווה של הנכדה אריאלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר