התייחסות ראשונה

דרעי על החקירה נגדו: "אחרי התשובות - אני מרגיש בטוח"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס לראשונה לחקירה נגדו ואומר: "אני מרגיש ברוך השם בטוח - אחרי השאלות ואחרי התשובות" ומגחך על הכותרת ב'ישראל היום' בנושא חזרת אלי ישי לש"ס (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מגיב הבוקר (חמישי) לראשונה לחקירה שנפתחה נגדו ומגיב לכותרת ב'ישראל היום' שטענה כי "בכירים בש"ס" קראו לאלי ישי לחזור לש"ס במידה ו"דרעי יעזוב".

בראיון לגלי צה"ל אמר דרעי:"אני ממשיך לעבוד והם (החוקרים. י"כ) עושים את העבודה שלהם, חיכיתי למעלה משנה עד שפנו אלי, הייתי שם כמה פעמים, עניתי על השאלות, אני ממשיך לעבוד והם עושים את עבודתם. אני מכבד אותם והם מכבדים אותי".

דרעי חזר וסיפר: "אני מרגיש טוב, אני ממשיך את עבודתי. אני מרגיש ברוך השם בטוח, עוד יותר בטוח - אחרי השאלות ואחרי התשובות. אני ממשיך לעבוד כרגיל. ואני אומר להם, לחברים הטובים שם (החוקרים. י"כ) לעשות את עבודתם ואני אעשה את עבודתי".

עמית סגל: האם העלמת מס כפי שחושדת המשטרה?

אריה דרעי: "אני עומד עכשיו בפני חקירה מחודשת? מה שיש לי לענות עניתי במשטרה, למי שאני חייב לענות, כך הדבר הנכון, מי שהתפקיד שלו לשאול - לשאול, ומי שהתפקיד שלו לענות - לענות".

דרעי סיפר כי לא קורא את העיתון 'ישראל היום', וסגל סיפר לו על הכותרת שבשרה כי "בכירים בש"ס פנו לאלי ישי במקרה שאתה תעזוב, שמעת על זה?".

דרעי הגיב: "כנראה 'ישראל היום' מכירים בכירים בש"ס שאני לא מכיר".

עמית סגל: אתה יכול להגיד הבוקר 'ידידי אלי, אתה יכול להמשיך לנוח'?

אריה דרעי: "בלי המילה ידידי אני מקבל את מה שאמרת".

האזינו להקלטה מתוך שידורי גלי צה"ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר