רופאה בכירה הוטסה

ח"כ יגאל גואטה יוטס לבית חולים בישראל

שיפור במצבו של ח"כ יגאל גואטה שאושפז בבית חולים מקומי בפראג. מפרטים חדשים עולה כי גואטה סובל מדלקת בלבלב, והוא יוטס לבית החולים איכילוב בישראל במהלך הבוקר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
התפללו. ח"כ גואטה (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

שיפור קל במצבו של ח"כ יגאל גואטה, מזכ"ל ש"ס, שאושפז בבית חולים בפראג. מפרטים חדשים שמגיעים מקרב בני משפחתו עולה כי גואטה סובל מדלקת חריפה בלבלב.

ח״כ גואטה עדכן כעת את השר דרעי כי אושר לו לטוס לארץ. גואטה ימריא היום ב-11.40 יחד עם הרופאה, ינחת בארץ ב-16.00 ויאושפז בביה״ח איכילוב.

מאז יום שני אושפז גואטה בבית חולים מקומי, ולאחר מאמצים הועבר לבית חולים מוכר יותר. אך גם שם, בני משפחתו לא היו רגועים, מאחר ומצבו לא התייצב. סביב מיטתו שהו רעייתו ושניים מחבריו הקרובים.

אמש (חמישי) שוחח יו"ר ש"ס השר אריה דרעי עם ח"כ גואטה, שמע את קולו החלש, ועירב בכירים במערכת הבריאות בכדי שיסייעו להביאו ארצה.

עד כה הרופא המקומי סרב לחתום על העברתו לישראל בטיסה, מאחר וטען כי מצבו הרפואי לא מאפשר זאת. אמש הוטסה רופאה בכירה - באמצעות חברת הביטוח של שאול חסדיאל - בכדי שזאת תבדוק את מצבו הבריאותי ותנסה להעבירו לישראל בהקדם, הערכת בני המשפחה שהטיסה תתאפשר ככל הנראה בתחילת השבוע. לצידה טסו הלילה גם מספר מבני משפחתו וסגן ראש עיריית בני ברק אלי דדון שתכננו לשהות בשבת בבית החולים אך כאמור יחזרו איתו לישראל.

ח"כ יגאל גואטה בראיון ל"כיכר השבת" יומיים לפני הטיסה

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין שוחח עם רעייתו של גואטה, שעדכנה אותו על המצב. אדלשטיין הציע את עזרתם של רופא הכנסת - שבמקרה גם חברו הקרוב של גואטה, ושל קצין הכנסת תת ניצב יוסף גריף.

כפי שדווח אמש יותר ב"כיכר השבת", ח"כ גואטה, המבקר בימים אלו עם רעייתו בפראג, חש ביום שני ברע והתמוטט במהלך הליכה ברחובות פראג ואושפז בבית חולים מקומי.

ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר ומטופל. הקונסולית מבקרת אותו ברגעים אלו. השגריר שוחח עם שר הבריאות".

יגאל גואטה מכהן בכנסת מטעם סיעת ש"ס ונחשב לאחד מחברי הכנסת הבולטים והקרובים ביותר ליו"ר המפלגה השר אריה דרעי. בין היתר הוא אחראי על כל התחום המוניציפלי של המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר