התמונה והסערה

"הנשיאה": בתו היהודיה של טראמפ החליפה אותו ב-G-20 ועוררה סערה

מתנגדיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, זועמים בעקבות תמונה שבה נראית בתו היהודיה יעל (איוונקה) יושבת במקומו במסגרת ועידת ה-G-20 בהמבורג. ומי הגנה עליה? (חדשות)

התמונה שפורסמה בטוויטר והרגיזה את מתנגדי הנשיא (צילום: סבטלנה לוקאש)

מתנגדיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, זועמים בעקבות תמונה שבה נראית בתו היהודיה יעל (איוונקה) יושבת במקומו באירוע רשמי במסגרת ועידת ה-G-20 בהמבורג. בעקבות התמונה ביקרו רבים את התנהלות הממשל האמריקני.

על פי הדיווח בסוכנויות הידיעות, יעל קושנר-טראמפ החליפה לכמה דקות את אביה בוועידה שנערכה כאמור בהמבורג, וישבה בקצה החדר בזמן שנשיא הבנק העולמי ג'ים יונג קים דיבר על נושאים שקשורים לקרן ליזמות נשים שהיא עומדת בראשה.

על פי הדיווח ברשת BBC, הנשיא האמריקני יצא מהחדר בכדי לשוחח עם נשיא אינדונזיה ג'וקו וידודו, ובתו יעל מילאה את מקומו על שולחן הדיונים. לצדה ישבו מנהיגי עולם בהם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי ונשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן.

יעל טראמפ בביקורה בכותל (לע"מ)

התמונה פורסמה ברשת הטוויטר על ידי סבטלנה לוקאש, נציגה רוסית לוועידה ובהמשך מחקה אותה. קנצלרית גרמניה דווקא הגנה על יעל קושנר-טראמפ: "זה מה שקורה גם במשלחות אחרות. כולם יודעים שהיא עובדת בבית הלבן ושיש לה תחומי אחריות מסוימים".

גורם בבית הלבן אמר כי לא מדובר בצעד יוצא דופן, וכי גם את מקומם של מנהיגים אחרים בעולם, מילאו לזמן קצר במהלך הדיון נציגים מטעמם.

כאמור, מתנגדיו של טראמפ ביקרו את ההחלטה לבחור ביעל כממלאת מקומו בוועידה למרות שלא נבחרה לתפקיד ציבורי ולא עברה הכשרה. בין המבקרים, היו גם ההיסטוריונית אן אפלבאום.

בארוחת הצהריים שהתקיימה בשולי הוועידה אמר טראמפ על בתו: "אני גאה מאוד בבתי ואני גאה בה מיומה הראשון של חייה. אם היא לא הייתה בתי, אני חושב שהיה לה הרבה יותר קל בחיים. זה אולי הדבר הכי רע שקרה לה בחייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר