ההרשמה בעיצומה: ועידת שוק ההון והנדל"ן 2017

המכללה להשכלה פיננסית פותחת את הקיץ עם ועידת שוק ההון והנדל"ן עם כל מה שצריך לדעת על שוק ההון, מחירי הנדל"ן, ואיפה הכי כדאי להשקיע את הכספים שלנו עם התשואה הגבוהה ביותר עבור ילדינו ועבור העתיד. הכניסה חופשית וההרשמה בעיצומה (כלכלה, שיווקי)

ועידת שוק ההון והנדל"ן 2017. (צילום: יוטיוב)

מתי פעם אחרונה עשיתם סדר בכספים שלכם עם ההחלטה הנכונה איפה להשקיע את החסכונות או הכספים שהרווחתם מהצד?

האם ניתן לחזות את התנודות בשוק ההון? מחירי הנדל"ן עומדים להשתנות? והאם בימינו אפשר להשיג תשואה מכובדת גם בלי סיכונים מיותרים?

את כל התשובות תמצאו בועידת שוק ההון והנדל"ן ביום חמישי הקרוב (13.7) של המכללה להשכלה פיננסית. מה קורה שם בדיוק? בועידה תקבלו את כל הנתונים וכל המדדים שצריכים להשפיע עליכם בהחלטה לפני השקעה.

הועידה מועברת על ידי מומחים בנדל"ן ושוק ההון: מאיר פרי וישראל מורגנשטרן. פרי, מרצה בכיר בתחום הנדל"ן ובעל ניסיון למעלה מ-30 שנה בשוק ההון והנדל"ן. מומחה לאיתור עסקאות השבחה בנדל"ן. מורגנשטרן הנו יו"ר ועדת השקעות מבית השקעות ומרצה בדירקטוריונים בכירים.

בחמישי הקרוב| ועידת שוק ההון והנדל"ן | הכניסה חופשית | לפרטים לחצו כאן >>

מאיר פרי (מימין)

רכבת ההשקעות

למה בכלל להקים ועידה? במה היא יכולה לתרום למשקיעים? מורגנשטרן עונה על כך בראיון לכלכליסט: "רבים מהרוכשים והמשקיעים בישראל נזכרים לעלות על הרכבת כאשר היא קרובה מאד לתחנת היעד, או אז הרווח והתשואה נמוכים משמעותית". הסיבה לכך, לדעתו, הנה בגלל העלויות הגבוהות הכרוכות בהצטרפות מאוחרת קרוב לזמן המכירה הסופית לצרכנים.

"המשקיע הנבון, הצופה את העתיד" אומר מורגנשטרן, "יקבל את המלצתנו, יביט אל האופק ויעלה על רכבת ההשקעות המומלצת בתחנות הראשונות, הביטחון בהשקעה גבוהה, הסיכון לא קיים, והתשואה? הגבוהה ביותר שנוכל להשיג".

הועידה פתוחה לכל המעוניינים והמשקיעים, בכל הגילאים ומכל רחבי הקשת הישראלית. בליל שישי הקרוב, על צול'ענט וקיגל, תעשו סדר בבלאגן שוק ההון והנדל"ן.

בחמישי הקרוב| ועידת שוק ההון והנדל"ן | הכניסה חופשית | לפרטים לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר