בחירות ב'עבודה'

גבאי או פרץ? החלה ההצבעה בסיבוב השני; הרצוג: "אני לא הולך לשום מקום"

בשעה 11:00 נפתחו הקלפיות ו-52,505 מתפקדי "העבודה" יבחרו בין עמיר פרץ לאבי גבאי • יצחק הרצוג בפוסט: "אני נשאר חייל נאמן של המפלגה ולא הולך לשום מקום" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עמיר פרץ ואבי גבאי (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90)

"אין זה רגע קל עבורי אבל אני מכבד את הכרעת דין הבוחר", כך מתייחס הבוקר (שני) ח"כ יצחק הרצוג, להפסד בבחירות על ראשות מפלגת 'העבודה':

בשעה 11:00 בבוקר נפתחו כ-80 קלפיות ברחבי הארץ ו-52,505 מתפקדי מפלגת 'העבודה' יבחרו - בסיבוב השני של הפריימריז - בין עמיר פרץ לאבי גבאי, לראשות מפלגת 'העבודה'. במטות שני המתמודדים טוענים כי מדובר בקרב צמוד ביניהם.

הרצוג התייחס להפסד ואמר: "בתקופת כהונתי הבראתי את המפלגה מבחינה כלכלית עם סילוק כל חובותיה, הרחבתי את שורותיה והכנסתי אליה דם חדש לטובת חיזוקה והגעה לקהלים חדשים. למפלגה כיום עשרות אלפי חברות וחברים, מאות סניפים שפרוסים בכל הארץ ועשרות חוגים, והיא תוססת ומלאת פעילות. היא התשתית האמיתית לחלופה שלטונית".

ראש הממשלה מתייחס בזלזול לבחירות בעבודה ותוקף את פרץ (צילום ארכיון: לע"מ)

הרצוג הציג את אחד מהשיגיו בקדנציה שחלו וכתב: "הבאתי לכיכר רבין בהחלטה של רגע כ-70 אלף אזרחים בעצרת לזכרו של יצחק ז"ל, הפעלנו את תכנית "מעגלים מתרחבים" שקירבה את מפלגת העבודה אל אוכלוסיות שמעולם לא הגענו אליהם, יזמנו את תכנית "יום ביישוב" במסגרתה אנו מגיעים ליישובים שונים לאורכה ולרוחבה של הארץ והפעלנו את "תכנית הנבחרים" להכשרת דור העתיד של ההנהגה המוניציפלית בישראל מטעם מפלגת העבודה".

לדבריו: "זו הייתה זכות לעמוד בראשה של המפלגה הוותיקה והשורשית ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל. זו שהקימה ובנתה את המדינה לבנה אחר לבנה ושבראשה עמדו מנהיגים מפוארים שחרטו על דגלם לשמור על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית לדורות".

הרצוג הוסיף כי "בכדי להחליף את שלטון הליכוד ונתניהו יש לפעול להקמתו של גוש פוליטי מרכזי ציוני ומתון. בדיוק כפי שהיה עם הקמת "המערך" לפני למעלה מיובל שנים. אמשיך לפעול למען המטרה הזו וכמובן לשמור על השותפות עם "התנועה" בראשות ציפי לבני במסגרת המחנה הציוני, שהוא התשתית לאותו גוש פוליטי".

הרצוג הצהיר כי לא יעזוב את המפלגה: "למרות הנסיבות המורכבות בלשון המעטה, אני מבקש להבהיר לכולכם כי אני נשאר חייל נאמן של המפלגה ומדינת ישראל ולא הולך לשום מקום. אני מאחל הצלחה ליושב הראש שייבחר ואעמוד לצדו כל העת למען מפלגת העבודה ועם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר