סוף טוב

ה"טובע בים" אותר כשהוא ישן בביתו • צפו בחיפושים

כוחות ההצלה הוזעקו לחוף סירונית בנתניה בעקבות דיווח על שני אנשים שטבעו בחוף. טובע אחד פונה לביה"ח ואחר השני נערכו סריקות שהסתיימו במציאתו ישן במיטה בביתו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החיפושים בים (צילום: שלומה לוי - דוברות זק"א)

כוחות ההצלה הוזעקו הלילה (שלישי) לחוף סירונית בנתניה בעקבות דיווח על שני אנשים שטבעו בחוף.

אזרחים משו צעיר מהמים והוא טופל על ידי כוחות ההצלה ופונה במצב בינוני לבית החולים. במקביל, הוקפצה יחידת הצוללים של זק"א בחיפושים אחר הגבר השני שעל פי החשד טבע.

במשך כשש שעות נמשכו החיפושים של הצוללנים במים, לאחר שנשללה הימצאות גופה בשטח הרלוונטי, הוחלט לבדוק בביתו של הנעדר.

כוחות כיבוי פרצו אל הבית ומצאו את הנעדר ישן במיטתו כשהוא בריא ושלם.

יענקי שאטן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים בטרקטורון איחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי לצעיר במצב בינוני שנמשה מהמים ע"י אזרחים. כמו כן נשארנו במקום שעות ארוכות עקב דיווח על צעיר נוסף שלא יצא מהמים אך לבסוף התקבלה ההודעה המשמחת שהוא יצא מהמים בכוחות עצמו טרם הגעת כוחות ההצלה ושב לביתו בריא ושלם וללא כל פגע".

חיים אוטמזגין, מפקד יחידות המיוחדות של זק"א, סיפר: "קיבלנו דיווח על שני אנשים שטבעו בחוף סירונית בנתניה, אחד אותר ופונה במצב בינוני לביה"ח והשני לא אותר והיה חשש לחייו, הקפצנו את יחידות הצוללים ויח"מ של זק"א.

"לאחר סריקות ע"י צוות הצוללים של זק"א במשך כ-6 שעות ולאחר שלילת הימצאות גופה בשטח הרלוונטי הוחלט לבצע בדיקה בביתו של הנעדר. כוחות הכיבוי פרצו את הבית והנעדר אותר כשהוא יושן בביתו והוא בריא ושלם, תודה ל-11 צוללים שביצעו סריקות יסודיות משך כל הלילה ולצוות הלוגיסטיקה של זק"א שסייע במשימת החיפוש".

פאראמדיקית מד"א אוריין לוקץ סיפרה: "כשהגעו למקום ראינו גבר כבן 30 בהכרה מעורפלת ותשוש לאחר שנמשה מהים ע"י אנשים שהיו על החוף, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר