בין הזמנים הגיע:

הצעה לחופשה משפחתית לא רגילה

כל קיץ חוזרים לשאלה הרת הגורל: מה עושים עם הילדים היום? הם כל יום רק רוצים ללכת לבריכה, וההורים רוצים רק לנוח...קבלו מאתנו הצעה לחופשה משפחתית שיש בה הכל: אווירה ביתית, שקטה, שלל אטרקציות לילדים. אפשרי? (תיירות, שיוקי)

חופשה משפחתית לא רגילה. (צילום: כרמי אור הגנוז)

הקיץ הגיע, הילדים חוזרים מהישיבות, ועל ההורים למלא את זמנם. האם כל חופשה צריכה להיות טרחה כל כך מרובה? ואיך הילדים יכולים גם ליהנות מבריכה חופשית בלי לאבד משכנתא על הדרך בתשלום על בריכות ציבוריות?

תכירו את הטרנד החדש שכובש את המגזר: וילות בוטיק אל מול נופי טבע שיכולות להכיל משפחות ברוכות ילדים, ואפילו כמה משפחות.

אם פעם חשבנו ללכת לכאלו וילות רק לשבתות, חגים או אירועים - עכשיו הן גם עבור חופשות משפחתיות. היתרון בכך ברור: אם יוצאים כמה משפחות ביחד לטיול, או משפחה עם כמה ענפים, אפשר פשוט להתחלק בתשלום שהוא שלעצמו לא יקר במיוחד.

חופשה שקטה באווירה ביתית. צילום מוילות כרמי אור הגנוז

בוילות הבוטיק לרוב תמצאו סוויטות נפרדות לכל משפחה שכוללת חדר שינה להורים ועוד חדר ילדים, וכמובן גולת הכותרת: בריכה פרטית רק לכם.

למשל, בוילות כרמי אור הגנוז, ביישוב אור הגנוז בצפון הארץ ליד מירון, תמצאו אפילו בריכה מחוממת ומקורה פרטית שלכם בוילה בגודל 20 מ"ר, יחד עם שלל אטרקציות לילדים כמו טרמפולינה ענקית, שולחן סנוקר, פינג פונג, טרקטורון לשימוש חופשי ועוד.

בריכה מחוממת פרטית. צילום מוילות כרמי אור הגנוז

אז מה בעצם הפך את וילות הבוטיק לטרנד? קודם כל, כנראה שהמרדף אחר תעסוקה יומית לחופש התחילה לעייף את ההורים. חיפוש פעילויות, נסיעות מרובות, וגם הוצאות כספיות חדשות לבקרים.

כאשר המשפחות נמצאות כולן בוילה למשך כמה ימים, נוצר שילוב מעניין בין פעלתנים לעצלנים: מי שרוצה פעילות יכול להשתמש במגוון האטרקציות שיש בוילה לשימוש חופשי, או פשוט ליסוע מרחק קצר לטיולון. העצלנים יכולים פשוט להישאר ולקרוא ספר ליד הבריכה אל מול נופי הטבע של ארצנו, או בסלון הענק ליד המזגן...

בנוסף, הוילות לרוב מאובזרות במטבח קומפלט ואפשר פשוט לבשל בנחת ולא לצאת בחיפושים אחר מסעדות כשרות שכרוכות בהוצאות.

דוגמא למטבח מאובזר בוילות בוטיק. צילום: וילות כרמי אור הגנוז

אם אתם כבר בוילה צפון, אתם יכולים פשוט לקפוץ לכנרת או לעמק החולה, לטייל כל היום, ובערב לחזור בנסיעה קצרה לוילה ולערוך מנגל משפחתי לכולם.

בוילות כרמי אור הגנוז מציעים מחירים במבצע לקראת בין הזמנים | לפרטים לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר