טלטלו והרעיבו

הורים יואשמו בהתעללות סדיסטית בתינוקם

הצהרת תובע נגד הורים לפעוט, שבדיקת ראייה חשפה לכאורה התעללות קשה בו - זאת לקראת הגשת כתב אישום בעניינם, בחשד שהרעיבו את הפעוט וגרמו לו לעיוורון ונזק מוחי (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים בבית המשפט, וביתם בחדרה (צילום: עידו ארז ושמיר אלבז, ynet)

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי הצליחה לבסס תשתית ראייתית כנגד הורים מחדרה החשודים בהתעללות חמורה בבנם בן תשעת החודשים. פרקליטות מחוז חיפה תגיש בעת הארכת מעצרם הצהרת תובע בגין 'התעללות' ו'תקיפת קטין על ידי אחראי', 'הפרת חובה' ו'אי דיווח על ידי אחראי', לקראת הגשת כתבי אישום נגדם בימים הקרובים.

ההורים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו לאחרונה לאחר שהבהילו את בנם היחיד, הפעוט, לבית החולים 'הלל יפה' בעיר כשהוא מחוסר הכרה, ועל פי החשד זוהי תוצאת התעללות חמורה והזנחה, שכללו את טלטולו לאורך תקופה ארוכה. החשש הוא שהפעוט איבד לצמיתות את ראייתו.

החשד החל כשבמהלך הבדיקות הרפואיות שנעשו לתינוק התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי, חבלות שנות בחלקי גופו ונזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים.

(צילום: זוהר שחר, ynet)

כאמור, מהחקירה עולה כי מדובר בבני זוג חרדים מרחובות שעברו בשנים האחרונות מעיר לעיר עד למקום מגוריהם האחרון בגבעת אולגה. הם ללא עבר פלילי ואינם מוכרים לרווחה. האם הייתה נסערת מאוד בעת הדיון, והאב הכחיש בתוקף את החשדות אך התקשה להסביר את פשר הנשיכות. לדבריו, הסימנים נגרמו כתוצאה מנפילה שקרתה.

מטעמו של עוה"ד רהב אופנהיימר, המייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית, נמסר: "האם מכחישה את כל החשדות ומשתפת פעולה עם החוקרים. היא נמצאת בסערת רגשות ודואגת לשלומו של בנה". נציג המשטרה מצידו תיאר באחד הדיונים: "בכל גופו של התינוק נמצאו סימני נשיכות. האב והאם מכחישים את המיוחס להם".

יצויין, כי בהמשך הועבר התינוק לטיפול בבית החולים 'דנה' בתל אביב כשהוא עדיין מחוסר הכרה, אך מאז מצבו השתפר.

הדירה שבה גרו ההורים החשודים (צילום: עידו ארז, ynet)
(צילום: עידו ארז, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר