אשת היו"ר הנבחר

איילת גבאי: "באנו ממשפחה מסורתית, בקיאים בהלכות"

איילת גבאי, אשת יו"ר העבודה הנבחר התייחסה בראיון לזיקה הדתית של בעלה וציינה כי הם באים ממשפחה מסורתית והם בקיאים בהלכות, המסורת היא דבר מאד חשוב (חדשות, בארץ)

גבאי במטה העבודה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 )

איילת גבאי, אשתו של יו"ר העבודה הנבחר אבי גבאי, העניקה היום (שלישי)ראיון ל-yner בו ספרה על בחירתו של בעלה לתפקיד. בין היתר התייחסה גבאי (45) לעובדה שבעלה ברך ברכת 'שהחיינו' כשנודע לו על זכייתו ואמרה "אבי בא מבית מסורתי ואני למדתי בבית ספר ממלכתי דתי לבנות, לכן אנחנו בקיאים בכל ההלכות. אנחנו במשפחה שומרים על בית מסורתי. ביום שישי בערב אנחנו מקדשים, אני מדליקה נרות ויש ארוחה משפחתית. יש לנו כבוד ליום כיפור ולצום ואנחנו מאוד מכבדים את המסורת - זה דבר שהוא מאוד חשוב".

יש לנו כבוד ליום כיפור (צילום:ניצן דרור)

גבאי, שהייתה אשת היי-טק ועשתה הסבה לחינוך ומכהנת כיום כמורה לאנגלית, הביעה שמחה גלויה מבחירתו של בעלה, אותו השתדלה לכנות איש ציבור ולא פוליטיקאי, אך עם זאת ציינה כי אפשר וילדיה אינם מרוצים מהבחירה שכן אביהם יהיה פחות זמן בבית.

באשר לתרומתה לקמפיין אמרה גבאי: "בכל התקופה האחרונה עבדתי כמעט כל יום, התקשרתי למתלבטים והזמנתי אותם לחוגי בית. בימים האחרונים הייתי אחראית על ההסעות ווידאתי שכל מי שהתכוון להצביע לאבי יש לו הסעה ושהיא מוצאת חן בעיניו. כשאתה עובד אתה עסוק וכך אתה רואה מה קורה בשטח - והתחושה הייתה טובה".

באשר לשינוי במפה הפוליטית אותו עשה בעלה אמרה גבאי כי מאז שבעלה עזב את 'כולנו' של כחלון הוא והיא מרגישים שמפלגת העבודה זה הבית הפוליטי שלהם. "זה הבית הטבעי שלנו. גם הדעות החברתיות, המדיניות והכלכליות שלנו מתאימות למפלגת העבודה. זה בית שהצליח להביא מצביעים שעזבו וגם מביא קהלים חדשים", אמרה גבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר